Zon op toon | Eneco Community
beantwoord

Zon op toon

• 16 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
De monteur is gisteren geweest om zo'n op toon te plaatsen. Maar nu heb ik een zonne opwek probleem. Alles staat in storing de monteur weet ook niet wat er aan de hand is. Meschien weten jullie het wat er aan de hand is?

icon

Beste antwoord door Tollybolly 16 augustus 2019, 14:30

Voor tot nu is de probleem opgelost door wocozon met denk ik een harde reset ik krijgt weer zonne stroom binnen. 😁

Dan heb ik nog een vraag de toon App geeft af en toe er is geen verbinding. En 10 tellen doet het weer en dan weer niet?
Bekijk origineel

10 Reacties

Is je draadloze Qubino kWh-verbruiksmeter door de monteur aangemeld op je Toon®️?
Is de extra uitbreiding Zon op Toon®️ ook geactiveerd?
Zet ook je externe klanten toegang even aan zodat een moderator mee kan kijken.
Reputatie 6
Badge +1
@Tollybolly

De uitbreiding is geactiveerd op Toon. Geef een seintje als de externe toegang aanstaat dan controleer ik de verbinding van de Zon module. Staat er een storingsmelding op de omvormer?

Groeten, Tina
Reputatie 3
Badge +4
externe toegang staat open
Nee geen storingsmelding op de omvormer maar wel een rood lampje onder de scherm
Reputatie 6
Badge +1
@Tollybolly

Dank je wel voor je bericht. Ik krijg geen toegang tot Toon. Heb je de externe toegang aangezet via Menu>Toon Support?

Tina
Reputatie 3
Badge +4
Als het goed is staat i nu open
Ik had de verkeerde aan staan 🤭
Reputatie 6
Badge +1
@Tollybolly

De verbinding van de Zon module is goed maar hij registreert sinds gisterenmiddag niets meer. Ik ben bang dat het ergens anders aan ligt. Kan je de omvormer resetten?
Reputatie 3
Badge +4
Dat heb ik en de monteur al geprobeerd gisteren maar zonder resultaat. Ik ben bang dat de omvormer kapot is
Reputatie 3
Badge +4
Ik heb wocozon gebeld en zien dat er een foutmelding is. Die foutmelding is gekomen naar het plaatsen van de smart meter van zo'n op toon
Reputatie 3
Badge +4
Voor tot nu is de probleem opgelost door wocozon met denk ik een harde reset ik krijgt weer zonne stroom binnen. 😁

Dan heb ik nog een vraag de toon App geeft af en toe er is geen verbinding. En 10 tellen doet het weer en dan weer niet?
Reputatie 6
Badge +1
@Tollybolly

Wat goed dat het zo is opgelost. Veel plezier en er zijn zonnige dagen op komst 😎

Reageer