(winactie gesloten) Win ijs voor al je vrienden! | Eneco Community

(winactie gesloten) Win ijs voor al je vrienden!

(winactie gesloten) Win ijs voor al je vrienden!
Reputatie 4
Badge +3
Al meer dan 10.000 Eneco-klanten profiteren van zonne-energie zonder eigen panelen met Eneco StukjeZon!
Dit willen we niet zomaar voorbij laten gaan en vinden we een mooie reden om onze klanten een keer lekker in het zonnetje te zetten ?
Wat jij kan winnen? Je eigen ijscotruck bij jou in de straat, op je feest of op kantoor. Ben je Eneco klant en heb je een leuke reden om ijs te trakteren, vertel ons dan hieronder waar, waarom en wanneer en wie weet win jij hem. Ik heb ook nog de voorwaarden bijgevoegd onder dit topic.

Ik ben benieuwd naar jullie creatieve (zonnige) uitspattingen!

Meer weten over Eneco Stukje Zon? Kijk dan op onze website!

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Waar: Op werk

Wanneer : Op een dinsdag

Waarom? : Omdat ik de beste collega's heb die ik me kan wensen. Elke dag brengen die wel weer stukje Zon in je leven. Uiteraard omdat ik werk voor de 1 na beste groenste werkgever die er is in Oost Nederland.
Reputatie 7
Badge +4
Om zoveel mogelijk van onze klanten te bereiken hebben we deze actie ook in onze nieuwsbrief gecommuniceerd en daar is een winnaar uitgekomen! Op 22 september staat onze ijscotruck bij de opening van een nieuwe speeltuin in Castricum. Het belooft een feestelijke dag te worden met als kers op de taart een heerlijk ijsje. ?

Bedankt voor jullie deelname!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen