vergoeding hollandse wind | Eneco Community
vraag

vergoeding hollandse wind

• 28 april 2015
  • 9 reacties
  • 308 Bekeken

25-1-13 kreeg ik mijn vergoeding a 24 euro
17-2-14 kreeg ik mijn vergoeding a 24 euro
nu in 2015 nog niets ontvangen of gehoord
is wel handig als de vergoeding steeds opschuiven
hou je er als energieleverancier vanzelf meer aan over
of viel dit niet onder oplichting
ik heb de medewerkers regelmatig gebeld
en die zeggen het zal wel komen binnenkort

eneco waar en wanneer wordt de Hollandse wind vergoeding uitgekeerd

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste P. Boosten

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. De kortingen zijn al uitgekeerd maar helaas gaat er iets mis bij je, mijn collega heeft een bericht gestuurd vanochtend om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken.
Ook ik heb nog geen € 24,00 ontvangen, dus ik hoop dat dit ook voor mij alsnog geregeld wordt
ook ik heb nog steeds neites ontvangen heb al 2x gebellt hoelang duurt het nog???
Reputatie 7
Badge +6
Beste M.W. Brandenburg en H.Klein,

Welkom op het forum allebei. Ik ga erachteraan voor jullie.Ik koppel het terug zodra ik terugkoppeling heb ontvangen van mijn collega's die hier over gaan.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@P. Boosten

Ik heb ook jouw klantnummer meegestuurd, dus wanneer ik terugkoppeling heb geldt dit voor jullie allemaal.
Reputatie 7
Badge +6
@H. Klein

Je korting is op 30 maart uitbetaald, op het rekeningnummer dat eindigt op 78.
dus het is niet goed mijn regeningnummer eindigt niet op 78 maar op 539 dus ik kan fluiten na de 24 euro na dank je wel eneco ma de maandlasten kunnen wel van mijn goede rekening worden afgeschreven
Reputatie 5
Badge +3
Hallo H.Klein,

Folkert is op vakantie en daarom heb ik het even overgenomen.

Op 30 maart is het tegoed uitbetaald aan het rekeningnummer eindigend op 78. Dit rekeningnummer is 20 maart in ons systeem terecht gekomen. Er is ook een bedrag van 150 euro van geïncasseerd op 27 maart 2015. Is dit rekeningnummer helemaal niet bekend bij je? Het is me namelijk vooralsnog niet duidelijk hoe wij aan het rekeningnummer zijn gekomen.

Het rekeningnummer is in de tussentijd wel weer aangepast naar 539 aan het eind.

Ik zorg er in ieder geval voor dat er alsnog 24 euro aan je wordt overgemaakt, op het juiste rekeningnummer!

Groet, Kelly
ik weet niet hoe dit foutive rekeningnummer bij jullie is terecht gekomen heb toen al 2x gebellt omdat de rekening niet kon worden afgeschreven ,ma is intussen wel alles geregelt bij mij is het nummer met 78 niet bekend,ik weet ook niet hoe jullie eran komen nu is wer alles goed hoop dat het zo blijft ben al jahren bij eneco en alltijd dezelfde rekening ben in februari verhuisd na amersfoort in februari ging nog alles goed dus ik weet het niet.
groetjes harald klein

Reageer