Radioactief afval in eco- en windstroom voor Eneco retail-klanten | Eneco Community
vraag

Radioactief afval in eco- en windstroom voor Eneco retail-klanten

• 21 september 2012
  • 2 reacties
  • 676 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
In de folder bij de jaarnota staat een aparte kolom voor Eneco Retail, ik neem aan dat dit een combinatie van de kolommen Ecostroom en Windstroom is?
In geen van deze drie kolommen is sprake van kernenergie en staat radioactief afval dan ook op 0.

Onder de tabel staat dat Eneco retail-klanten standaard Ecostroom krijgen en kunnen kiezen voor Windstroom. Maar daarachter staat dat beide producten (dan?) 0.00003 g/kWh radioactief afval hebben. Ik lees het nu alsof Ecostroom en Windstroom voor Eneco retail-klanten anders van samenstelling is. Klopt dat? Of had daar ook 0 moeten staan?

M.v.g. Edwin

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Edwin,

Welkom op ons forum! Ik heb je topic verplaatst naar Groene stroom, Wind-en Zonne-energie e.a. Hier past deze beter thuis.

Goeie vraag, het lijkt inderdaad of het niet goed omschreven is. Ik ga uitzoeken wat er wel zou moeten staan. Ik kan je wel vast vertellen dat er in Ecostroom en Windstroom geen radioactief afval zit. Zodra ik meer weet, hoor je van me.

Groet,
Mike
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Edwin,

Inmiddels hebben we de oorzaak achterhaald en gaan we de folder aanpassen. Helaas hebben we bij het wijzigen van de folder abusievelijk verouderde gegevens gebruikt. Ik bedankt je voor het melden hiervan en we passen de folder spoedig aan.

Groet,
Mike

Reageer