Eneco is best scorende grote leverancier op duurzame energie | Eneco Community

Eneco is best scorende grote leverancier op duurzame energie

• 13 februari 2014
  • 6 reacties
  • 523 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 233 reacties
Dat is toch weer goed nieuws. Voor mij was de belangrijkste reden om voor Eneco te kiezen het feit dat ze duurzame/groene energie leveren en ook duurzaam zijn en investeren. Gelukkig is dit weer eens bevestigd. Zie ook: http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/2014/slechts-zes-voldoendes-in-duurzaamheidsonderzoek-stroomleveranciers/

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo reinoud,

Bedankt voor je bericht hierover! Graag doe ik een aanvulling met de verwijzing naar het artikel in de Volkskrant. Ook op onze eigen website, vermelden we een stuk over de uitslag van het onderzoek.

Wat vinden jullie van de uitslag van het onderzoek?

Groet,
Mike, Eneco
Hartelijk gefeliciteerd met jullie score voor duurzaamheid en groenheid score.  Ga zo door.

een tevreden klant
Reputatie 2
Badge
Hallo reinoud,

Bedankt voor je bericht hierover! Graag doe ik een aanvulling met de verwijzing naar het artikel in de Volkskrant. Ook op onze eigen website, vermelden we een stuk over de uitslag van het onderzoek.

Groet,
Mike, Eneco

Ik vind het een heel mooie uitslag. Zoals ik ook hiervoor aangaf is duurzaamheid de reden voor mij geweest om voor Eneco te kiezen. Als ik geen 100% groene energie meer geleverd kan krijgen, stap ik over. Gelukkig kan ik nog bij Eneco blijven!

Dus Eneco: ga zo door!
Reputatie 4
Badge
Kan hier heel kort over zijn, geweldig toch. Iets om trots op te zijn.
Reputatie 3
Badge +1
Uitstekend, hier ligt toch de toekomst.
Hallo reinoud,

Groet,
Mike, Eneco

Hoi Mike,

Ik zag inderdaad op TV de melding; jullie als enige grote partij in het energiewereldje hebben dus de best scorend op "Groen" gekregen!
Chapeau!!:)
'k Ben blij bij jullie te zitten, want duurzaamheid staat hoog in m'n vaandel

Reageer