App "Tussenstand". Houd deze rekening met teruglevering? | Eneco Community
beantwoord

App "Tussenstand". Houd deze rekening met teruglevering?

Reputatie 5
Badge +6
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 523 reacties
Tussenstand geeft aan dat ik 22 euro zou moeten bij betalen. Echter heb ik zonnepanelen. Ik heb zelf berekend dat ik 170 euro terug zou moeten krijgen, en dat is nog zonder Wind Bonus.

Als niet rekening gehouden word teruglevering, wanneer komt dit dan wel?

Bij het vebruik op Mijn Eneco, word ook nog steeds geen rekening gehouden met teruglevering.

Wanneer komt dit nu eindelijk?
icon

Beste antwoord door Brandje 15 oktober 2016, 09:49

Toen ik voor de test hiervan ik R'dam was heb ik uiteraard dit probleem op tafel gebracht.
Ik verwees ook al in eerdere topic op de aanwezigheid bij Eneco van de data van de tellers 2.8.1 en 2,8.2.
Dus de data is beschikbaar.
Uiteraard weet men de wens, maar wanneer dat geïmplementeerd wordt???
Koffiedikkijken.

Bekijk origineel

6 Reacties

Toen ik voor de test hiervan ik R'dam was heb ik uiteraard dit probleem op tafel gebracht.
Ik verwees ook al in eerdere topic op de aanwezigheid bij Eneco van de data van de tellers 2.8.1 en 2,8.2.
Dus de data is beschikbaar.
Uiteraard weet men de wens, maar wanneer dat geïmplementeerd wordt???
Koffiedikkijken.
Reputatie 5
Badge +6
Dankje, hopelijk heeft Folkert? Een status update hierop?

Heb Toon juist voor een betere sturing op kost. Maar dan moet de geToonde info wel juist zijn
Toon®️ staat hier uiteraard buiten want zolang je niet in het negatieve komt is Toon®️ met Toon®️ Zon een perfect hulpmiddel om je verbruik te monitoren.
Want negatieve geschatte verbruiken kan Toon®️ nog niet aan.
Reputatie 5
Badge +6
Klopt ja... want eigenlijk moet ik zou ik elke maand 10 euro van Eneco moeten krijgen.

Ook dat kunnen of willen ze nog niet aan.
Hallo Ik ben nieuw hier,vraagje is Brandje een deskundige?:?
Reputatie 5
Badge +6
In veel gevallen wel 🙂 (nu bijvoorbeeld) 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen