Theresa stopt met impulsaankopen (Duurzaam aan het Werkstafette) | Eneco Community

Theresa stopt met impulsaankopen (Duurzaam aan het Werkstafette)

• 17 juni 2019
  • 0 reacties
  • 86 Bekeken
Theresa stopt met impulsaankopen (Duurzaam aan het Werkstafette)
Reputatie 4
Badge +3
In de Duurzaam aan het Werkstafette vraagt Eneco ondernemers naar kleine of grote tips op het gebied van werk en duurzaamheid. We sluiten de laatste editie in de reeks van zes af met Theresa.

Vertel iets over jezelf:
Ik ben Theresa, oprichter van het vegan merk OSIER. Toen ik 4 jaar geleden veganist werd, vond ik het een uitdaging om stijlvolle veganistische modeartikelen te vinden, vooral tassen en schoenen. Dit is de reden waarom ik OSIER ben gestart.

Jouw duurzame tip:
Ik probeer bewust te consumeren. Van lokale groenten tot slow-fashion kleren, het is goed om te weten welke invloed onze keuzes als consument hebben op onze planeet. “Your dollar is your vote” – daar geloof ik echt in en probeer daarom alleen merken te ondersteunen die mijn visie van een duurzamere toekomst delen. Daarnaast winkel ik nu veel minder dan nog een paar jaar geleden en als ik er nu iets koop, is dat omdat ik echt van dat artikel houdt en geen impulsaankoop meer zoals vroeger. ;)

Bekijk hier alle edities van Duurzaam aan het Werkstafette

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer