Stephan koopt refurbished apparatuur (Duurzaam aan het Werkstafette) | Eneco Community
Sticky

Stephan koopt refurbished apparatuur (Duurzaam aan het Werkstafette)

• 24 april 2019
  • 0 reacties
  • 212 Bekeken
Stephan koopt refurbished apparatuur (Duurzaam aan het Werkstafette)
Reputatie 4
Badge +3
In de Duurzaam aan het Werkstafette vraagt Eneco ondernemers naar kleine of grote tips op het gebied van werk en duurzaamheid. In deze vierde editie Stephan Stegeman aan het woord.

Vertel iets over jezelf:
Mijn naam is Stephan Stegeman. Ik heb een achtergrond in online marketing en ben de oprichter van Shop Like You Give a Damn, een online vegan warenhuis met bovenal duurzame producten. Een handig platform met een groot assortiment voor mensen die graag met een gerust hart vegan en duurzaam willen shoppen.

Jouw duurzame tip:
Onze organisatie heeft duurzaamheid in het hart zitten, maar er is naast duurzame producten verkopen nog veel meer duurzaams te doen. Een aantal simpele tips voor iedere ondernemer zijn afval scheiden, plantaardiger lunchen, de kachel uitzetten wanneer de laatste persoon naar huis gaat, meer kruidenthee drinken (i.p.v. zwarte thee en koffie) en apparatuur refurbished kopen via een platform als Rebuy.nl in plaats van nieuw. Vaak krijg je daar zelfs een langere garantie dan wanneer je het product via de producent zelf koopt.

Aan wie geef jij het duurzame stokje door?
Ik geef het stokje graag over aan Theresa Jentzsch van Osier Studio
Heb voor haar gekozen omdat ze echt an extra mile gaat wanneer het op het verduurzamen van haar tassen aankomt. Ze is gepassioneerd en gaat echt mooie dingen doen :-)

Bekijk hier alle edities van Duurzaam aan het Werkstafette

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen