Opgelicht ? | Eneco Community
vraag

Opgelicht ?

  • 31 januari 2019
  • 2 reacties
  • 489 Bekeken

Net gebelt door zogenaamd Eneco die me naam wist en waar me bedrijf zat en dus een tarief verlaging actie had voor me stelde een paar vragen waarop ik ja dat klopt antwoorden op een gegeven moment vertrouwde ik het niet en vroeg ze naam hij zei Alex dus ik zei oké en op welke afdeling werk je van Eneco toen hing die op 😓 het was dit nummer ‭+31 10 468 21 79‬ uit Rotterdam ik gelijk gegoogled en dus niks over te vinden terug gebelt en kreeg dit nummer is niet in gebruik wat moet ik hier mee hoor wel vaker dat als je een paar keer ja heb geantwoord dat ze daar iets mee kunnen ? Mvg samantha

2 Reacties

Ik zou mij geen zorgen maken.
Zelfs bij het ongewild een paar keer Ja zeggen is ieder bedrijf verplicht om ivm de afkoelingsperiode van 14 dagen de toekomstige klant de mogelijkheid te bieden (schriftelijk) te annuleren.

Bij het niet voldoen hieraan is de “eventuele” overeenkomst nietig!
Reputatie 5
Badge +2
Hi Samantha,

Leuk je hier op het forum te zien. Welkom!

Ik lees meer van dit soort berichten en heb met het nummer dat je aangeeft even gezocht online.
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0104682179
Meer mensen hebben hier blijkbaar last van en in veel gevallen lijkt er gebeld te worden met gegevens van de KvK.

Of dit in jouw geval ook zo is geweest durf ik niet te zeggen, maar het lijkt er wel op gezien je omschrijving.
Mijn advies is om je mail en post goed in de gaten te houden, dat er niet toch een overeenkomst is.
Wat @Brandje zegt klopt ook, je hebt wettelijk 14 dagen bedenktijd.

Is jouw situatie zo dat je toe bent aan een aanbod van onze Zakelijke klantenservice dan kan je ons gewoon bereiken via; https://tel:010 - 890 6988 of via de site https://www.eneco.nl/zakelijk/

Groet, Vincent

Reageer