Ongewenst overstap naar Eneco Zakelijk | Eneco Community
beantwoord

Ongewenst overstap naar Eneco Zakelijk

• 2 juli 2019
  • 5 reacties
  • 401 Bekeken

Begin dit jaar gebeld door energieverbond o.i,d, zonder toestemming overgezet van Energiedirect naar Eneco Zakelijk voor e105 tm 122 per week energiecontract.nooit NIKS ingevuld of toestemming gegeven.zelfs geen contract oid ontvangen.Energieverbond schijnt al 2maanden niet meer te bestaan.Een door mij gestuurd brief naar Eneco Zakelijk is met mijn handtekening onder een contract voor 4 jaar gezet en een voicelog is gefingeerd , ik heb duidelijk gezegd geen toegevoegde waarde in Eneco zakelijk te hebben daar ik een eenmanszaak bezit.

Gewenste Oplossing:

Terug naar Energiedirect zonder de mij ten laste gelegd schuld te betalen
icon

Beste antwoord door VincentN 3 juli 2019, 09:17

Goedemorgen @RWH 52 ,

Welkom op onze Community!

Wat jammer om te lezen dat de aanvraag ongewenst blijkt te zijn.

Als een overstap onterecht is dan bestaat de mogelijkheid dit terug te draaien.
Ik raad je aan om contact op te nemen met onze Zakelijke Klantenservice, telefonisch kan dat via; 010 8906988

Groet, Vincent
Bekijk origineel

5 Reacties

Beste RWH 52,

Hoe is de situatie nu? Wij zitten op het moment in dezelfde situatie. Naam van mijn man is onder een contract gezet door tussen persoon van Direct Safe. Niemand is hier ooit bij deur of in huis geweest op de datum van ondertekening, mijn man was niet eens thuis. ( het contract zou ons toe gestuurd worden maar dat duurt heel lang, in tegenstelling tot de aanmaning)

Is er inmiddels een oplossing gekomen?

Mvg

Jeannet

Reputatie 6
Badge +2
Uiteraard, graag gedaan zover!

Over de overstap en de kosten raad ik je aan om contact op te nemen met de Zakelijke Klantenservice zoals eerder aangegeven.
Hier kunnen mijn collega's precies nagaan wat er mogelijk is in jouw situatie.

Groet, Vincent
Er is geen mogelijkheid om dit in 1 keer te doen ten 1e en ten tweede ik heb nergens om gevraagd.Dus ik vind het niet zo netjes om mij op te zadelen met een schuldenlast, dit komt niet door Eneco maar door die tussenpartij die mijn naam gebruikt hebben en zonder mijn toestemming onder een contract met Eneco hebben gezet vandaar mijn reactie hierop.Heb ondertussen wel melding van id fraude bij Politie hierover gedaaan.
Geachte Vincent , allereerst bedankt voor de reactie van je , hoe moet ik dat geld gaan ophoesten.

m vr gr
RWH52
Reputatie 6
Badge +2
Goedemorgen @RWH 52 ,

Welkom op onze Community!

Wat jammer om te lezen dat de aanvraag ongewenst blijkt te zijn.

Als een overstap onterecht is dan bestaat de mogelijkheid dit terug te draaien.
Ik raad je aan om contact op te nemen met onze Zakelijke Klantenservice, telefonisch kan dat via; 010 8906988

Groet, Vincent

Reageer