Informatieplicht energiebesparing | Eneco Community
beantwoord

Informatieplicht energiebesparing

• 21 maart 2019
  • 1 reactie
  • 421 Bekeken

Badge
  • Heeft er veel zin in (level 7)
  • 9 reacties
Vanaf 1 juli krijgen bedrijven die meer dan 50.000 kwh gebruiken of meer dan 25.000 m3 gas te maken met "informatieplicht energiebesparing". Linkje naar site van RVO: https://www.rvo.nl/actueel/nieuws/informatieplicht-energiebesparing-bedrijven-en-instellingen-2019

Ik werd dinsdagmiddag gebeld door iemand die zei van Eneco te zijn en mij van alles aan wilde smeren. Iets van een energieadviseur voor 300 euro en daarbij een abonnement op iets voor 35 euro per maand voor minimaal 3 jaar lang. En de persoon deed net alsof ik dat allemaal verplicht was dat af te nemen. Alsof ik anders niet zou voldoen aan de wetgeving.

Was deze persoon daadwerkelijk van Eneco of niet? Klopt het dat Eneco hun klanten hierover benaderd? En ze een poot uit probeert te draaien?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 22 maart 2019, 10:20

Dag @Nick44,

Wij hebben je inderdaad gebeld afgelopen dinsdag, vorige maand heb je hierover ook een e-mail ontvangen van je contactpersoon. Eneco wil je graag helpen om de juiste energiebesparende maatregelen te nemen. Voor verdere informatie hierover, raad ik je aan te schakelen met je contactpersoon.

Groet, Denise
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Nick44,

Wij hebben je inderdaad gebeld afgelopen dinsdag, vorige maand heb je hierover ook een e-mail ontvangen van je contactpersoon. Eneco wil je graag helpen om de juiste energiebesparende maatregelen te nemen. Voor verdere informatie hierover, raad ik je aan te schakelen met je contactpersoon.

Groet, Denise

Reageer