beantwoord

Herhaaldelijk telefoontjes over aanbieding zakelijk tarief

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Ik wordt als eigenaar van een onderneming (ingeschreven bij de KvK) regelmatig telefonisch lastig gevallen met aanbiedingen voor lagere tarieven, omdat 'een onderneming daar recht op heeft'. Ik heb met dezelfde herhaaldelijkheid aangegeven dat ik bij Eneco wil blijven, maar mijn vraag is: wat is er waar van de bewering en als het zo is, waar blijft dan de rechtstreeks aanbieding van Eneco?
icon

Beste antwoord door Folkert 1 november 2016, 11:49

Beste Ed K. ,

Welkom op de community, ik heb helaas geen inzage in de zakelijke tarieven en dergelijke. Ik kan je hierover terug laten bellen of je kunt zelf contact op nemen met 010 - 890 6988 (aangepast door moderator) dan helpen mijn collega's je graag verder.

Groet,

Folkert

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste Ed K. ,

Welkom op de community, ik heb helaas geen inzage in de zakelijke tarieven en dergelijke. Ik kan je hierover terug laten bellen of je kunt zelf contact op nemen met 010 - 890 6988 (aangepast door moderator) dan helpen mijn collega's je graag verder.

Groet,

Folkert
Dank voor je reactie Folkert, ik bel ze even.

groet,
Ed
Overigens: bij het bellen van het nummer dat je opgaf krijg ik de melding dat dat nummer niet meer in gebruik is. Voor volgende keren: het is 010-8906988 geworden.

Ed
Reputatie 4
Badge +4
@Ed K.

Excuses, dat ging even mis. Gelukkig heb je het juiste nummer zelf al gevonden. 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen