Sticky

Eneco Zakelijk op het Eneco Forum

Badge
  • Eneco medewerker zakelijk
  • 1 reactie
Dag allemaal,

Het Eneco Forum bestaat natuurlijk al jaren. Tot op heden waren vooral onze particuliere klanten actief met het stellen van vragen en het voeren van discussies.
Vanaf vandaag is ook Eneco Zakelijk binnen de Community actief. Nog niet iedereen van Zakelijk maar wel de mensen die verantwoordelijk zijn voor de Zakelijke Website en de Zakelijke 'Mijn Eneco' omgeving op de website.

Ons team bestaat uit ontwikkelaars, designers, product owners, contentmanagers en web analisten. We bouwen veel nieuwe functies in de 'Mijn Eneco' omgeving maar zijn ook dagelijks bezig met kleine aanpassingen en verbeteringen waardoor onze klanten makkelijker hun weg vinden op de website.

Ik zal regelmatig informatie met jullie delen over wat we aan het doen zijn en waarom. Zo krijgen jullie een kijkje in de keuken van wat er allemaal achter de schermen gebeurt.

Op de foto is Ralf alvast begonnen om de zogenaamde 'customer journey' weer eens onder de loep te nemen 🙂 Best een puzzeltje, maar daar komen vast weer goede verbeteringen uit.

Vanaf nu kun je dus al je ideeen, opmerkingen, frustraties, suggesties en complimenten kwijt over onze Zakelijke website.

Wordt vervolgd.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Welkom Ruud! Komt Ralf hier ook nog buurten?
Badge
VincentN wrote:

Welkom Ruud! Komt Ralf hier ook nog buurten?

Dank Vincent 🙂
Ralf gaat ons helaas verlaten binnenkort maar ik sluit niet uit dat andere collega's hier binnenkort langskomen.
Kan ik hier iets vragen over de boete regeling van Total en Power naar Eneco?
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Thomas Lee,

Welkom op de Community!

Van je vraag heb ik een nieuwe topic gemaakt.
Gaan we daar verder!

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen