Verkoop huis | Eneco Community
beantwoord

Verkoop huis

• 24 mei 2018
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
hoi ik heb mijn huis verkocht en de passer datum is 5 juni ik heb variabele contract wat moet ik doen.
icon

Beste antwoord door Rodney 24 mei 2018, 12:21

@M.Sil,

Bedankt voor je reactie, helder! De opzegging van dat adres verwerk ik voor je per 5 juni 2018. Een dag van tevoren, op 4 juni, ontvang je van ons een meterstandenkaart per e-mail. Hierop vragen we je de eindstanden van het adres in te vullen en te retourneren.

Bij ontvangst gaan wij voor je aan de slag met de eindnota, deze kun je binnen uiterlijk zes weken tegemoet zien. Op deze eindnota verrekenen we alle in rekening gebrachte voorschotten met je verbruik tot de eindstanden. Zo betaal je dus nooit teveel! :-)

Heb je hier nog vragen over? Laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hai @M. Sil,

Bedankt voor jouw bericht, leuk je op het forum tegen te komen! Van harte met de verkoop van jouw woning.

Onder jouw klantnummer zie ik dat wij je op twee adressen leveren. Ik neem hierbij aan dat de opzegging, als dat de wens is natuurlijk, inderdaad de overeenkomst betreft welke variabel van aard is? De levering op dit adres is per maart dit jaar gestart vanuit Eneco en ik verneem graag van je of dít adres per 5 juni 2018 beëindigd mag worden.

Alvast bedankt voor je reactie.
Idd het gaat om het huis van de Crooswijksestraat ik heb het verkocht.
Reputatie 5
Badge +3
@M.Sil,

Bedankt voor je reactie, helder! De opzegging van dat adres verwerk ik voor je per 5 juni 2018. Een dag van tevoren, op 4 juni, ontvang je van ons een meterstandenkaart per e-mail. Hierop vragen we je de eindstanden van het adres in te vullen en te retourneren.

Bij ontvangst gaan wij voor je aan de slag met de eindnota, deze kun je binnen uiterlijk zes weken tegemoet zien. Op deze eindnota verrekenen we alle in rekening gebrachte voorschotten met je verbruik tot de eindstanden. Zo betaal je dus nooit teveel! :-)

Heb je hier nog vragen over? Laat het gerust weten!

Reageer