verkeerde datum van mijn verhuizing | Eneco Community
vraag

verkeerde datum van mijn verhuizing

• 2 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Op 15 oktober ga ik verhuizen en heb mijn verhuizing doorgeven op mijn eneco, en ik heb ook een verhuisbericht uit eneco via e mail ontvangt met de juiste sleutel datum van mijn oude woning in Rotterdam op 20 oktober en de sleutel datum van mijn nieuwe woning in Bergen op Zoom op 15 oktober.
Nu ben ik op mijn eneco en kijk op de pagina dat de sleutel datum is op 20 september en ik ben al verhuisd maar op hetzelfde adres in Rotterdam dus volgens eneco ben ik verhuisd van Rotterdam naar Rotterdam😆 , ik heb meer dan 4 bellen op Eneco klanten service maar de medewerker zegt dat alles is geregeld op de juiste manier maar op mij eneco staat altijd de fout met de verkeerde adres en ik kan niet veranderen, terwijl heb ik ook een verkeerde nota ontvangen over mijn nieuwe woning altijd in Rotterdam en ook een contract over een aansluiting altijd op hetzelfde plek in Rotterdam.😯
Nu ik vraag me af wie heeft een contract met hetzelfde adres van de oude woning en nieuwe woning gemaakt? Hoe werken mensen in Eneco? Lezen ze de gegevens of zijn misschien robot? Zal ik hebben stroom en gas in mijn nieuwe woning in Bergen op Zoom? Ik heb met veel geduld om uit te leggen aan meer medewerkers maar ik denk dat ze kunnen niet oplossen want het programma van mijn eneco is echt ingewikkeld, misschien beste oplossing is veranderen bedrijf, ben ik 4 jaar geleden verhuisden in Nederland en heb ik altijd gehad eneco maar nu is tijd om te veranderen
Ik denk dat Eneco is echt een slechte bedrijf zonder respect voor klanten.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Goedemiddag @gia,

Welkom op de Community!

Uit jouw bericht is het voor mij niet helemaal helder wat er heeft gespeeld.
Bij jouw gegevens ben ik gaan kijken naar wat er mogelijk speelt.

Ik kan je bij deze dan bevestigen dat wij een verhuizing hebben klaarstaan.
Een aanvraag per 15-10 aan de Kastanjelaan en een opzegging van de Korhaanstraat met ingang van 20-09.

De opzegging bleek niet te kloppen en dit moest 20-10 zijn. Daarom heeft mijn collega er voor gezorgd dat je nog de levering via Eneco krijgt op je oude adres tot je daar de sleutel gaat inleveren.
Heb ik dit zo goed begrepen?

Het is allerminst de bedoeling je zonder respect te behandelen. Ik ben bang dat er sprake is geweest van miscommunicatie bij het verwerken van je verzoek.
Mijn welgemeende excuses hiervoor!

Groet, Vincent

Reageer