Verhuizing melden via e-mail | Eneco Community
vraag

Verhuizing melden via e-mail

• 19 september 2012
  • 4 reacties
  • 518 Bekeken

Vrijdag is de overdracht van mijn woning bij de notaris. Nu wil ik mijn verhuizing regelen. Omdat ik ben ingetrokken in het huis van mijn vriend wil ik mijn energie niet laten mee verhuizen. Helaas is het niet mogelijk om dit via MijnEneco te regelen. Via de mail krijg ik geen reactie van Eneco. Wat moet ik doen?? Ik hoor graag.

Groeten Helen

4 Reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Hellentje,

Je kunt bellen met eneco, mailen (geen optie aangezien er verwrkingstijd aan vast zit) of een bericht sturen op dit forum. Wat ik je aanraad is om i neen 2e bericht hieronder aan te geven wanneer je door een medewerker van eneco gebeld wil worden morgen of vrijdag. dan weet ik bijna zeker (doen ze namelijk vaker) dat ze even contact met je opnemen. Kan je meteen afspreken hoe en wat.
 Succes ermee
Beste Jeroen,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga morgen zelf even bellen en als het gelezen wordt door een Eneco medewerker...dan wil ik graag morgenochtend teruggebeld worden :) Nog een fijne avond!

Groeten Helen
Reputatie 3
Badge
Beetje nieuwschierig, maar heb je niet eerder al pogingen gedaan naast email? lijkt me niet dat je alles op laatste moment wil regelen toch?
Dag Hellentje81,

Welkom op ons forum. Goed dat je hier je vraag stelt over de e-mail die je gestuurd hebt over je verhuizing. Om ervoor te zorgen dat andere forumbezoekers je vraag en het antwoord snel kunnen vinden, heb ik je vraag verplaatst naar 'servicevragen' en het onderwerp aangepast.

We streven erna binnen twee werkdagen een reactie te geven op je e-mail. Ik jouw situatie is dat gelukt, want ik zie dat mijn collega je van morgen al een e-mail heeft teruggestuurd. Hij heeft je verhuizing nog niet verwerkt, omdat er nog wat gegevens ontbreken. Als je deze gegevens zo snel mogelijk aan ons doorgeeft, maken we het in orde!

Succes met alle dingen die je nog moet regelen voor je verhuizing en veel plezier in je nieuwe woning!

Groeten,
Rieneke

Reageer