Verhuizing en producten niet meenemen naar nieuw adres | Eneco Community
vraag

Verhuizing en producten niet meenemen naar nieuw adres

• 18 december 2013
  • 4 reacties
  • 489 Bekeken

Beste Eneco,

Ik heb met u een contract voor elektriciteit en gas. Dit huis wordt per vrijdag 20 december 2013 verkocht. Ik wilde dus op de site de verhuizing doorgeven en het contract stopzetten maar dit krijg ik niet voor elkaar. Ik wil namelijk mijn huidige producten niet meenemen naar mijn nieuwe adres maar standaard lijkt dit wel zo te zijn? Voor het nieuwe adres zijn al contracten voor gas en elektriciteit afgesloten en deze willen we voorlopig voortzetten. Kunt u aangeven hoe ik dit moet aanpakken?

Vriendelijke groet,
Cynthia Hamberg

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Cynthia,

Dank voor je bericht! Ik begrijp hieruit dat je de energiecontracten op het huidige adres wilt stopzetten. Ik maak dit graag voor je in orde 🙂 Wil je mij een privebericht sturen met het nieuwe adres voor het versturen van de eindnota? Dan maak ik de opzegging per 20 december 2013 graag in orde.

Groet,
Mike, Eneco
We zijn een jaar verder en ik heb dezelfde problemen. Omdat er niet gewerkt wordt in het weekend bij Eneco, kan ik ook niet bellen. Beste moderator, kunt u voor mij ook een en ander persoonlijk regelen? En waarom kan dit niet online?... Ik heb wel een vermoeden.
Ook op zaterdag is er een moderator in dienst.
Nu is dat Danielle, dus het kan best zijn dat zij straks reageert en zaken voor je in gang zet.
Anders is het wachten op maandag.
Komt heus wel goed.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Johan,

Thanks voor jouw bericht. Kun je aangeven waar ik je precies mee kan helpen? Stuur anders even even een privebericht :)

Groet,
Mike

Reageer