Verhuizing doorgeven oud E.ON klant | Eneco Community
beantwoord

Verhuizing doorgeven oud E.ON klant

• 29 september 2018
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Hallo,

Via eneco.nl probeer ik mijn verhuizing door te geven, maar dit lijkt niet mogelijk. Als ik me probeer te registreren wordt mijn adres en klantnummer niet herkend. Als ik probeer in te loggen dan krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden. Ik heb wel een account bij mijn.welkom-bij.eneco.nl, maar dat account kan ik niet gebruiken bij het doorgeven van de verhuizing. Als ik kijk waar ik e-mails van ontvang, dan is dat van klantenservice@eneco-eindhoven.nl. Het lijkt wel alsof er twee aparte systemen zijn waardoor dit niet werkt. Misschien omdat ik als klant overgenomen ben van e-on.

Hoe geef ik alsnog mijn verhuizing door?
icon

Beste antwoord door Erica 30 september 2018, 14:14

@Vincent Kleijnendorst welkom op de Eneco Community. Ik informeer je graag want zo te lezen schiet het allemaal niet op, sorry! Je bent zelf ook al achter de reden gekomen, je bent oud E.ON klant. Je kunt tot tenminste 6 oktober nog terecht bij E.ON onder de nieuwe naam Eneco Zuid Nederland. Tot alle gegevens en contracten van de overgenomen klanten zijn geïntegreerd in onze systemen. Voor meer info kun je terecht via deze link. Daar staan ook instructies en contactgegevens.

Succes!
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Vincent Kleijnendorst welkom op de Eneco Community. Ik informeer je graag want zo te lezen schiet het allemaal niet op, sorry! Je bent zelf ook al achter de reden gekomen, je bent oud E.ON klant. Je kunt tot tenminste 6 oktober nog terecht bij E.ON onder de nieuwe naam Eneco Zuid Nederland. Tot alle gegevens en contracten van de overgenomen klanten zijn geïntegreerd in onze systemen. Voor meer info kun je terecht via deze link. Daar staan ook instructies en contactgegevens.

Succes!
Hoi Erica,

Bedankt voor je antwoord. :)

Ik snap nu waar de verwarring vandaan komt. Op https://mijn.welkom-bij.eneco.nl/ staat een linkje om je verhuizing door te geven ("Geef uw verhuizing door via Mijn Eneco"), maar, nergens op https://mijn.welkom-bij.eneco.nl/ kan ik een verhuizing doorgeven. Ik kan m'n correspondentieadres aanpassen, maar dat lijkt me geen verhuizing. Ik ga morgen wel even bellen met 0800 - 0301 (al lijkt dat nummer alleen voor een nieuw contract lijkt het).
Reputatie 5
Badge +5
@Vincent Kleijnendorst, goed gevonden en een vreemd verhaal zo.. Je kunt Eneco Zuid Nederland op diverse manieren contacteren. Via Facebook, Twitter en telefonisch op 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten). Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30. Komt goed!

Reageer