Verhuizing doorgeven lukt niet | Eneco Community

Verhuizing doorgeven lukt niet

Wij gaan over een maand verhuizen, maar de verhuizing online doorgeven lukt niet. Regelmatig krijgen we de melding dat de site 'wind tegen heeft'. Na meermalen opnieuw proberen lukt het om tot stap 3 te komen, maar daarna houdt het op en komen we niet voorbij die melding.
Kunt u ons verder helpen?

6 Reacties

Wacht even tot morgen.
Dan zal een moderator een mogelijkheid geven om je verhuizing via bv een privé bericht door te geven, zodat je geen privacy issues krijgt op dit openbare forum.

Dus nog even geduld.
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen W.T. de Kreek,

Bedankt voor jouw bericht. Oei, wat rot dat het doorgeven van de verhuizing niet lukt! Ik heb jouw melding over "wind tegen" direct doorgegeven aan de beheerders van onze website. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je probleemloos de verhuizing door kunt geven. Excuses voor het ongemak!

Ik help je graag verder met de verhuizing. Omdat het niet handig is om alle adresgegevens hier openbaar te maken, verzoek ik je om mij een privebericht toe te sturen. Wil je hierin de de opzegdatum van de huidige woning vermelden, de aanmelddatum van de nieuwe woning én de volledige adresgegevens van de nieuwe woning?

Alvast bedankt!

Groet,
Mike
Mike wrote:

Bedankt voor jouw bericht. Oei, wat rot dat het doorgeven van de verhuizing niet lukt! Ik heb jouw melding over "wind tegen" direct doorgegeven aan de beheerders van onze website. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je probleemloos de verhuizing door kunt geven. Excuses voor het ongemak!

Ik help je graag verder met de verhuizing. Omdat het niet handig is om alle adresgegevens hier openbaar te maken, verzoek ik je om mij een privebericht toe te sturen. Wil je hierin de de opzegdatum van de huidige woning vermelden, de aanmelddatum van de nieuwe woning én de volledige adresgegevens van de nieuwe woning?

Alvast bedankt!

Groet,
Mike

Lukt bij mij ook niet!
Reputatie 5
Badge +3
E. van Maurik wrote:

Mike wrote:

Alvast bedankt!

Groet,
Mike

Lukt bij mij ook niet!

Hoi E. Van Maurik,

We helpen je graag verder. Wat kan ik voor je doen?

Groet, Audrey
Ik ben reeds verhuisd en het opgeven van mijn nieuwe adres is gelukt. Maar omdat ik destijds nog geen inzicht had in wanneer ik de sleutels van mijn oude adres zou inleveren, wil ik dit nu doen nu deze datum wel bekend is. Ik krijg echter dezelfde melding "wind tegen", telkens als ik dit wil doorgeven (al een aantal dagen achtereen). Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Robbert-Jan
Reputatie 5
Badge +4
@R.J. Dikken bedankt voor je bericht en wat goed dat je deze vraag stelt in dit topic. Ik help je graag verder. De "Wind tegen" melding kan ik niet direct voor jou oplossen. Welke browser gebruik je? Wel kan ik de stopzetting van de levering op jouw oude adres direct regelen. Per wanneer mag ik het afmelden?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen