Verhuizing afmelden vorig huis | Eneco Community
beantwoord

Verhuizing afmelden vorig huis

• 12 november 2013
  • 3 reacties
  • 521 Bekeken

L.S.,

Ik heb er al even geleden een contactformulier over ingevuld, maar hier nog geen reactie op gekregen.

Ik ben verhuisd en heb mijn vorig huis twee maanden aangehouden. Nu is dit vorig huis sinds de 1e deze maand weer terug bij de verhuurder en wil ik dit huis afmelden. Ik heb voor deze hele maand alweer een nota afgeschreven gekregen, maar nergens een optie op dit huis af te melden!

Vraag 1) Waar kan ik mijn vorig huis afmelden?;
Vraag 2) Waar/hoe kan ik de resitutie terugkrijgen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Kelly 13 november 2013, 10:42

Beste erottier,

Welkom op het forum! Ik heb zojuist telefonisch contact met je opgenomen en de opzegging verwerkt. Je ontvangt een verhuisformulier op het nieuwe woonadres, om de meterstanden van de oude woning in te vullen. Binnen 4 tot 6 weken maken we dan een eindnota in orde.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi erotier,

Je hebt de juiste plek gevonden!
Er zal een moderator straks contact met je opnemen en dan zal de meest makkelijke manier met je besproken worden om een goede afmelding te krijgen.
Bedankt, ik wacht rustig af!
Reputatie 5
Badge +3
Beste erottier,

Welkom op het forum! Ik heb zojuist telefonisch contact met je opgenomen en de opzegging verwerkt. Je ontvangt een verhuisformulier op het nieuwe woonadres, om de meterstanden van de oude woning in te vullen. Binnen 4 tot 6 weken maken we dan een eindnota in orde.

Groet, Kelly

Reageer