verhuizing | Eneco Community
vraag

verhuizing

ik ben inmiddels verhuisd en ik wil weten of jullie alle gegevens/meterstanden van het vorige huis hebben. het lukt me maar niet om eeeew account aan te maken. en bellen helpt ook niet. ik wil geen 15 minuten n de lijn hangen. vandaar deze vraag. Het gaat om klantnummer [Verwijderd] en klantnummer [Verwijderd] . kan de eindafrekening van het vorige huis worden opgemaakt?

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @janwouterdamen,

Gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Ben je al helemaal over en gesetteld?

Je laat in je bericht twee klantnummers achter, dat is niet handig gezien je privacy, vandaar dat ik dit ook verwijderd heb.
Je kan je klantnummer toevoegen aan je profiel, dat is alleen zichtbaar voor moderators.

De verhuizingen zijn bekend maar de standen hebben we nog niet.

Wat betreft je account; let goed op dat het hier twee verschillende klantnummers betreft en dat je daar twee verschillende accounts voor nodig hebt.
Een e-mailadres kan niet gekoppeld worden aan twee verschillende Mijn Eneco accounts. Hou hier rekening mee.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen