Verhuizing | Eneco Community
vraag

Verhuizing

• 21 september 2018
  • 6 reacties
  • 244 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb zojuist mijn verhuizing doorgegeven via de website.

Echter, ik ben niet de Philips Hue starterset en/of toon+installatie tegen gekomen zoals die in de op naam verzonden "verhuisactie"-folder worden benoemd.

Een kleine beloning omdat ik bij Eneco blijf en niet voor de concurrentie ga zou, als trouwe afnemer (+/- 20 jaar zonder overstappen), toch wel eens leuk zijn.

Groet,
Richard

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Gefeliciteerd met je nieuwe woning @R. Eykenbroek en welkom op onze Community!

Fijn om te lezen dat je ook weer energie afneemt bij Eneco de komende tijd :-)

Als het goed is heb je intussen een bevestiging per e-mail gehad (soms kan dit een paar uur duren). Heb je dit bericht al gezien en vind je hier ook deze producten weer terug?

Groet, Vincent
Beste Vincent,

De bevestiging heb ik gehad.

Waar het mij om gaat is dat er geen enkel extra-tje aan mijn loyaliteit zit.
Geen Philips Hue Starterset, geen korting in €. Wat dat betreft had ik beter op kunnen zeggen en via pricewice of gaslicht een nieuwe leverancier kunnen zoeken.

Groet,
Richard
Reputatie 7
Badge +5
@R. Eykenbroek

Sorry, een kleine miscommunicatie zo te lezen tussen jou en collega Vincent!

Ik schakel de hulp van onze klantadviseurs in die deze week telefonisch contact met jou opnemen om de mogelijkheden door te nemen. Kan jij dit belletje afwachten?

Groet, Denise
@DeniseMR hartelijk dank. Ik wacht het telefoontje van een van de klantadviseurs af.

Groet,
Richard
Resumerend: Toon werd aangeboden (uiteindelijk ook sigaar uit eigen doos, want je zit wel gelijk vast aan een abbo) en gezien ik al een slimme thermostaat heb geen voordeel. Na telefonisch contact alleen een flutaanbieding gekregen voor vaste tarieven zonder noemenswaardig voordeel.

Ofwel, geen enkele incentive om een vaste klant vast te houden.
Aan een abo zig je nooit vast en is zeker niet verplicht. Ook zonder werkt Toon®️ prima als thermostaat.
Maar waarom niet de overstap gewaagt en gebruik gemaakt van een flinke overstapbonus?

Reageer