Verhuizen naar buitenland | Eneco Community

Verhuizen naar buitenland

• 29 maart 2018
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Hierbij wil ik doorgeven dat we hebben besloten om op 06-04-2018 te gaan verhuizen naar buitenland. Sleuteloverdracht vind ook plaats op 06-04-2018.

[h4]B. Demir[/h4]
Klantnummer: (verwijderd door moderator)

Ik hoop dat ik jullie zo voldoende geïnformeerd heb.
Willen jullie mijn verzoek bevestigen, ik zal dan gelijk na Sleuteloverdracht meterstand doorgeven.

mvg.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
Beste @B. Demir

Welkom op het Eneco forum. Goed dat je jouw verhuizing tijdig aan ons doorgeeft. Ik heb de afmelding voor je in werking gezet. Per 06 april 2018 zal het contract met ons dan ook worden beëindigt.
Kort voor de afmelddatum ontvang je van ons nog een verzoek om jouw meterstanden door te geven. Daarmee kunnen we de eindnota opmaken, deze ontvang je binnen 6 weken na afmelding.

Bedankt voor de tijd dat je klant bij ons bent geweest! :-)

Groet, Erica
Beste, graag wil ik mijn contract opzeggen per 31/12/2018 ivm verhuizing naar het buitenland.
Sleuteloverdracht heeft intussen plaats gevonden, al is de officiele tekendatum op 28/12.
Meterstanden zijn gisteren onder toezicht van de makelaar genoteerd en ook door koper ondertekend.
Graag verneem ik hoe verder.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @B. van der Klei,

Welkom op de Eneco Community!

Je contract is per vandaag al beëindigd door een nieuwe aanmelding op je adres, vermoedelijk door de nieuwe bewoner. Dat betekent dat je enkel nog de eindnota hoeft af te wachten die binnen 6 weken volgt.

Bedankt voor de tijd dat je klant bij ons bent geweest, alvast succes met de verhuizing.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen