Verhuizen | Eneco Community
vraag

Verhuizen

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 7 reacties
Ik ga per 11 augustus in andere provincie samen wonen en wil dus per 13 augustus alles bij Eneco opzeggen.
Hoe kan ik dit het beste regelen?
Of is het via dit bericht al voldoende.

Bedankt voor de reactie

14 Reacties

Via jouw reactie hier op het forum kan dat prima.
Een moderator zal straks reageren en e.e.a. vastleggen.
Dank u wel Brandje voor de reactie
Kan ik de slimme meter ter overname bieden aan de nieuwe (nog niet bekend of er iemand vlug in deze woning kom) verhuurder?
De slimme meter is niet je eigendom.
Je Netbeerder is daar de eigenaar van.

Of bedoel je Toon®️?
Brandje ik bedoelde Toon ja maar ik kon het bericht niet meer verwijderen ?
Sorry voor deze "domme" fout
Reputatie 7
Badge +6
@Meriam,

Leuk je hier op de Community te zien. ;)
De opzegging regel ik graag via deze weg. Kun je allereerst je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik verder.
Wij leveren in heel Nederland waardoor je er ook voor kunt kiezen om de contracten mee te nemen naar het nieuwe adres. Of ga je bijvoorbeeld bij iemand inwonen waar alles al geregeld is?
Geeft niets; ik vermoedde al zoiets.
Je kan 3 dingen doen:

1) gewoon laten hangen
2) verkopen (aan de nieuwe huurder)
3) Toon®️ mee nemen naar je nieuwe adres.

Toon®️ is tenslotte je eigendom.
Als je Toon®️ vrij nieuw is dan plaatst Eneco ook op je nieuwe adres een Toon®️ in geval van punt 1.

Ik zie net dat een moderator ook gaat reageren.
Danielle wrote:

@Meriam,

Leuk je hier op de Community te zien. ;)
De opzegging regel ik graag via deze weg. Kun je allereerst je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik verder.
Wij leveren in heel Nederland waardoor je er ook voor kunt kiezen om de contracten mee te nemen naar het nieuwe adres. Of ga je bijvoorbeeld bij iemand inwonen waar alles al geregeld is?

Beste Daniëlle

Bedankt voor u reactie

Mijn klantnummer is [verwijderd]

Ik ga samenwonen en partner woont daar al dus alles is al geregeld met zijn leverancier

Met groet Meriam
Reputatie 5
Badge +2
Hi @Meriam,

Ik heb nu je klantnummer in je bericht verwijderd, dat is privacy gevoelige informatie.
Je kan je klantnummer in je profiel toevoegen, dan is deze voor ons als moderator zichtbaar en kunnen wij daar verder mee.

Groet, Vincent
Hallo Vincent

Bedankt voor u bericht maar ik ben een digibeet? ik weet niet (al geprobeerd) om op mijn profiel te komen om mijn klantnummer door te geven
Kunt u mij daarbij helpen?
Reputatie 5
Badge +2
Geen punt hoor, ik heb het voor je ingevoerd, @Meriam!

Ik heb je gegevens bij de hand en zie dat je huidige contracten nog doorlopen tot medio februari 2020.
Bij deze wil ik je wijzen op het feit dat dit zal zorgen voor een boete, 2x €50 (per product dus).

Afhankelijk van de situatie en de type contracten die je partner heeft zou je kunnen overwegen om de contracten mee te nemen naar het nieuwe huis.
Anders verwerk ik het op deze manier.
Bedankt voor de vele moeite die u doet.
Het zal dan die boete worden want mijn partner woont daar al 36 jaar dus meenemen is geen optie
Reputatie 5
Badge +2
Bij deze dan verwerkt, @Meriam.

Bedankt voor het doorgeven en veel plezier in je nieuwe woning alvast!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen