verhuizen | Eneco Community
beantwoord

verhuizen

• 21 december 2016
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb mijn huis verkocht, 28 februari moet ik eruit.
echter heb ik nog geen nieuwe koopwoning, uiteraard wel nijdig op zoek!

kan zomaar zijn dat ik pas 1 april of iets later in mijn toekomstige huis kan.

wat doe ik met mijn contract? die loopt nog 1 jaar door.
icon

Beste antwoord door Rodney 21 december 2016, 12:51

Hoi @CapoNoble,

Bedankt voor jouw vraag en van harte met de verkoop van jouw woning. Wanneer er nog geen duidelijkheid is wat betreft jouw nieuwe onderkomen, is er geen andere optie dan jouw huidige energiecontract stop te zetten. Wanneer je dit voor de einddatum van het contract doet, brengen we een opzegvergoeding in rekening voor contractbreuk. Uiteraard komt deze boete ook weer te vervallen wanneer je je na het vinden van jouw nieuwe woning opnieuw bij ons aanmeldt. Vanaf de afmelding mag hier vier maanden tussen zitten.

Wil je de opzegging nu al doorgeven of wil je hier nog mee wachten? Ik verneem het graag van je en wens je veel succes met de speurtocht naar een nieuw huis.

Groet,

Rodney
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @CapoNoble,

Bedankt voor jouw vraag en van harte met de verkoop van jouw woning. Wanneer er nog geen duidelijkheid is wat betreft jouw nieuwe onderkomen, is er geen andere optie dan jouw huidige energiecontract stop te zetten. Wanneer je dit voor de einddatum van het contract doet, brengen we een opzegvergoeding in rekening voor contractbreuk. Uiteraard komt deze boete ook weer te vervallen wanneer je je na het vinden van jouw nieuwe woning opnieuw bij ons aanmeldt. Vanaf de afmelding mag hier vier maanden tussen zitten.

Wil je de opzegging nu al doorgeven of wil je hier nog mee wachten? Ik verneem het graag van je en wens je veel succes met de speurtocht naar een nieuw huis.

Groet,

Rodney
Goedemorgen Rodney,

hartelijk dank voor de uitleg.
dan wil ik mijn contract inderdaad maar gelijk opzeggen, graag per 28-02-2017. ( overdrachtsdatum)

Kunt u mij hier ( per e-mail aub) een bevestiging van sturen en de hoogte van de boete?

ik vermoed dat ik wel binnen 4 maanden een nieuw huis vind. dan zie ik het boete geld wel weer retour komen, ben erg tevreden over jullie namelijk.

heel hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Daniel Le Noble
Reputatie 7
Badge +6
@CapoNoble

Ik heb de afmelding voor je verwerkt, je ontvangt hier later vandaag een bevestiging van per e-mail.

Groet,

Folkert

Reageer