Verhuizen | Eneco Community
vraag

Verhuizen

• 2 november 2016
  • 6 reacties
  • 380 Bekeken

Hallo,

Misschien dat iemand mij kan helpen?

Sinds 31-10-16 ben ik verhuisd naar een nieuw adres, en ik zou van Eneco een email ontvangen om de meterstanden door sturen van het nieuwe adres, maar helaas heb ik dat mailtje nog niet mogen ontvangen, zelfs niet na 3 keer contact te hebben opgenomen met het callcenter, het komt gewoon niet aan helaas.

Overigens staat er bij mijn Eneco nog het oude adres wat ook niet de bedoeling is.

En binnenkort moet ik de sleutel inleveren van mijn oude huis, en daar huur ik een boiler, ik heb meerdere malen gebeld voor een overname formulier voor de nieuwe bewoner, maar helaas krijg ik dit ook niet.
Waarschijnlijk komt het erop neer dat ik de huur moet betalen voor iets wat ik dan niet meer gebruik.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Alvast bedankt.

Mvg
Leon

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Leon,

Wat zonde om te lezen dat je nog geen e-mail van ons hebt ontvangen om de meterstanden door te geven. Sorry hiervoor! Je verhuizing gaat aministartief nog niet goed. We zijn bezig dit te herstellen. Je kunt wel alvast de meterstanden op deze manier aan ons doorgeven.

Het postadres in Mijn Eneco pas ik graag voor je aan en ik zorg ervoor dat Eneco Installatiebedrijven je een overname formulier toestuurt.

Groet, Audrey
Hallo, Audrey

Bedankt voor uw bericht, ik hoop echt dat het snel goedkomt.

de standen zijn, Tarief 1 is .50

Tarief 2 is .38

Gas 00003

Opgenomen standen zijn van 28-10-16
Dat was de datum van de sleuteloverdracht.

De meter is pas vervangen door een slimme meter daardoor zijn de standen zo laag, electra standen zijn alleen nog na de komma.

Ik hoor graag van u

Alvast bedankt.

Mvg

Leon
Reputatie 7
Badge +6
@L.R. van der Steldt,

Bedankt voor het doorgeven! De standen noteren we. Ook zullen wij ze doorkrijgen van de netbeheerder aangezien je net slimme meters hebt.
Met de verhuizing zijn wij nog bezig, maar binnen enkele dagen is het in orde.
Hallo,

Oke alvast bedankt, toevallig kreeg ik gisteren een brief van Enexis, dat ik geen energieleverancier heb.

En als het te lang ging duren, willen ze gas en elektriciteit afsluiten!

Ik hoop dat het snel goedkomt.

Mvg

Leon
Hallo,

Tot op het heden is er nog niets veranderd, alles staat nog op het oude adres en de overname formulier van de boiler heb ik ook nog niet ontvangen, wanneer ontvang ik de overname formulier? en wanneer staat het juiste adres bij mijn Eneco, ik begin mijn vertrouwen in Eneco te verliezen helaas.

Mvg
Leon
Reputatie 4
Badge +4
@L.R. van der Steldt,

Het adres staat nu spoedig ook juist in Mijn Eneco. Spijtig dat je nu al zo'n tijd op het overnameformulier wacht, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik stuur de betreffende afdeling een reminder, zodat je ze je alsnog van het formulier kunnen voorzien. Onze excuses voor de vertraging.

Reageer