Verhuizen | Eneco Community
beantwoord

Verhuizen

• 18 september 2016
  • 4 reacties
  • 428 Bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen naar een nieuwbouwwoning. In de nieuwbouw woning heb ik stroom, stadsverwarming en zonnepanelen. In mij huidige appartement heb ik stroom+gas en geen zonnepanelen. Als ik een verhuizing doorgeef bij Eneco dan zal het huidige contract overgenomen worden, maar dit is in mij situatie niet handig aangezien het twee verschillende situaties zijn. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
icon

Beste antwoord door Folkert 19 september 2016, 11:13

Beste D. van Beuzekom,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Je kan het beste even bellen met 0800 0062 dan maken mijn collega's het on orde voor je. Ik wens je alvast veel succes met je verhuizing!

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

4 Reacties

De zonnepanelen vallen geheel buiten het contract met Eneco, toch?
Of zijn ze door Eneco gelegd?
Nee ze zijn niet door Eneco gelegd, maar als ik een nieuw contract afsluit moet je wel aangeven of je zonnepanelen hebt.
Dat is puur een mogelijkheid om via de berekening van je geschatte stroomverbruik te komen. Die is immers nu een stuk lager, dan zonder panelen.

Verder heeft Eneco er niets mee te maken.
Ik neem aan dat je slimme meters hebt in je nieuwbouwhuis, dus dan heb je zelf ook inzicht wat je teruglevert.
En op de jaarnota gaat Eneco deze teruglevering salderen.
Reputatie 7
Badge +6
Beste D. van Beuzekom,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Je kan het beste even bellen met 0800 0062 dan maken mijn collega's het on orde voor je. Ik wens je alvast veel succes met je verhuizing!

Groet,

Folkert

Reageer