Toon niet meer zichtbaar in app | Eneco Community
vraag

Toon niet meer zichtbaar in app

• 4 november 2019
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

We zijn verhuisd naar een nieuw adres en ons Eneco abonnement is mee gegaan. Nu heb ik Toon weer aangesloten, maar deze is niet meer zichtbaar in de app, ook niet naar een fabrieksherstel? Waarschijnlijk moet hij opnieuw geactiveerd worden? 

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Goedemorgen@martijnelleke en welkom op het Eneco forum:hugging:

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning:house_with_garden: en super dat je ook daar weer gebruik maakt van Toon:tada:. Dat je nieuwe adres ook zichtbaar is in de app zou daarbij wel zo handig zijn! Heb je al geprobeerd om uit en weer in te loggen?

Groet. Urgel 

Bedankt! Ja we hebben van alles geprobeerd, denk dat hij opnieuw geactiveerd moet worden. Is ook een aantal maand niet meer in gebruik geweest ivm de verbouwing. 

Reputatie 7
Badge +2

@martijnelleke,

De kans dat Toon weer geactiveerd moet worden zit er zeker in. Klopt het dat je Toon hebt meegenomen uit de oude woning en zelf geïnstalleerd hebt in de nieuwe? Toon moet dan inderdaad gekoppeld worden aan je nieuwe woonadres. Als dit het geval is, wil je dan de displaycode van Toon via een pb met mij delen. Wil je verder ook je klantnummer toevoegen aan je profiel :grin: ?

Groet. Urgel 

Urgel, we hebben inmiddels contact gehad met Eneco klantenservice, en er moest een nieuw Toon abonnement geactiveerd worden, dit is inmiddels gedaan en het probleem is dus opgelost. 

Reputatie 7
Badge +2

Kijk eens aan, dat is goed nieuws @martijnelleke. Fijn dat mijn collega's je verder hebben geholpen en je nu weer kan genieten van Toon in je nieuwe woning :D.

Groet, Urgel 

Reageer