toon aanwezig nieuw huis | Eneco Community
vraag

toon aanwezig nieuw huis


  • Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Wij zijn recent verhuisd. Ik had altijd een toon abonnement in de vorige woning maar dat is afgesloten toen ik de verhuizing door gaf. Nu hangt er ook een toon in mijn nieuwe huis. Graag wil ik hier weer een abonnement op maar kan online alleen een geheel nieuwe toon bestellen..
er zijn slimme meters aanwezig en wij hebben tevens een rookmelder via toon.

1 Reactie

Een abo kan alleen telefonisch worden afgesloten ivm een vereiste mondelinge overeenkomst, dit wordt dan in een voice-log vast gelegd.
Tel ☎️ 088 895 59 59
Het displaynr van uw huidige Toon®️ dient u paraat te hebben.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen