Stopzetting levering wegens verhuizing | Eneco Community
beantwoord

Stopzetting levering wegens verhuizing

Graag wil ik per 9-7-2018 mijn abonnement opzeggen, is dit mogelijk via deze weg?
icon

Beste antwoord door Erica 7 juni 2018, 09:57

@T.Kok bedankt voor jouw bericht op ons forum! Wat jammer dat je ons niet mee wenst te verhuizen. Zien we je nog eens terug in de toekomst? :-)

Ik heb de opdracht gegeven om de levering van stroom en gas per 09-07-2018 stop te zetten. Kort voor deze datum worden jouw meterstanden op afstand uitgelezen van de slimme meter. Maximaal 6 weken na de afmelddatum krijg je de eindafrekening toegezonden.

Nog vragen? Stel ze gerust!

Bekijk origineel

6 Reacties

Het abo ivm uitbreidingen op Toon®️?
Dat kan prima hier op het forum.

Een moderator zal dat morgen voor je regelen.
Ik heb geen Toon.
Het gaat om de opzegging van mijn abonnement, omdat ik ga verhuizen. Ik wil mijn abonnement niet meenemen.
Dan wil je geen abonnement opzeggen, maar je wilt dus je energiecontract opzeggen.
Ook weer opgelost.
Reputatie 5
Badge +4
@T.Kok bedankt voor jouw bericht op ons forum! Wat jammer dat je ons niet mee wenst te verhuizen. Zien we je nog eens terug in de toekomst? :-)

Ik heb de opdracht gegeven om de levering van stroom en gas per 09-07-2018 stop te zetten. Kort voor deze datum worden jouw meterstanden op afstand uitgelezen van de slimme meter. Maximaal 6 weken na de afmelddatum krijg je de eindafrekening toegezonden.

Nog vragen? Stel ze gerust!
Bedankt voor het stopzetten per 09-07-2018.
Wellicht ga ik in de toekomst weer gebruik maken van jullie service, maar dan moet ik eerst een nieuw huis hebben 😉

Verder heb ik geen vragen.

Groeten,
Tamar
Reputatie 5
Badge +2
Tot snel dan hopelijk, Tamar!

Fijn weekend voor nu :-)

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen