Slimmer stekkers | Eneco Community
vraag

Slimmer stekkers

• 18 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

Zucht........
Vraag/klacht, ik weet het niet meer.

Recent verhuisd en op nieuwe adres een "nieuwe" Toon gekregen. Monteur komt langs om alles te installeren en gaat goed totdat er ook 3 "slimme stekkers" moeten worden aangesloten. Deze zijn meeverhuisd naar nieuwe adres.
Het lukt de monteur niet deze 3 slimme stekkers te installeren.
Monteur geeft aan dat hij op zijn bon zet dat de 3 stekkers vervangen moeten worden (heeft hij eerder meegemaakt na verhuizing).
Na 3 weken toch maar eens gebeld en nu blijkt er niets bekent is van de monteursafspraak........
Of ik maar even de onderaannemer wil bellen......
Lijkt mij niet, ik sta daar buiten, ik heb een contract met Eneco en dat zij een onderaannemer inschakelen is niet mijn probleem, toch?
Is geen praten aan met de helpdesk, ik moet zelf maar contact leggen met de monteur.
Terwijl de case toch vrij simpel is: ik heb hier 3 slimme stekkers die na de verhuizing niet meer werken. Deze moeten gewoon worden vervangen.

Wie gaat mij helpen? Ik begrijp van de helpdesk dat de "Manager" niet aan de telefoon komt??

5 Reacties

Vervangen lijkt me sterk.
De slimme stekkers in de inleerstand zetten zal eerst gedaan moeten worden.
Natuurlijk is dat gebeurd, monteur is daar een uur mee bezig geweest en ikzelf heb dat ook diverse malen geprobeerd. Werkt niet.

Lijkt mij het probleem van Eneco maar willen het mij laten oplossen....
Hier heb ik er 1 tussen zitten die ook een soortgelijke probleem gaf. Heb deze na diverse resets en ontkoppelingen alsnog kunnen koppelen binnen toon.

Kwestie van de aanhouder die wint.

Zou zeggen blijf het proberen met resets
Exact Mark!
Al snel wordt gedacht: "defect"
Terwijl vaak vergeten wordt de slimme stekkers op de oude plek software matig te verwijderen en op de nieuwe stek een totaal nieuwe koppeling te maken via reset en opnieuw inleren.

Als ik me nog herinner hoe ik na het overzetten van m'n eigen Toon naar de test Toon ben bezig geweest, brrrrr, grrrrr

Maar uiteindelijk gold bij mij ook het credo: "de aanhouder wint"
Reputatie 7
Badge +5
Dag @Greet Weijers,

Vervelend om te lezen dat het nog niet gelukt is de slimme stekkers te koppelen. Zoals de andere leden al aangeven wil dit niet altijd zeggen dat ze defect zijn en daardoor vervangen moeten worden. We sturen daarom graag nogmaals een monteur langs om het koppelen opnieuw te proberen. Ik heb hiervoor een afspraak ingepland voor aankomende vrijdag (25-08) tussen 15:00 en 17:00. Komt dit niet goed uit, dan kan je ons bellen op 088 - 895 59 59 om een andere datum en/of tijd af te spreken.

We duimen voor je dat het hiermee opgelost wordt!

Groet, Denise

Reageer