Sleuteloverdracht datum niet meer door te geven van het oude adres | Eneco Community
beantwoord

Sleuteloverdracht datum niet meer door te geven van het oude adres

• 12 december 2018
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb 21 november doorgegeven dat ik ga verhuizen en heb ook netjes bevestiging gekregen, maar wat op dat moment nog niet zeker was, was de sleuteloverdrachtsdatum (is dat 1 woord?) van het oude adres dus deze had ik open gelaten. Verder heb ik er eigenlijk niet meer bij stil gestaan om deze alsnog bekend te maken. Nu heb ik gisteren de sleutel overgedragen en bedacht ik me dat ik dat nog moest doen hier, maar ik kan deze datum niet toevoegen aan de verhuizing via Mijn Eneco. Telefonisch is het blijkbaar erg druk dus probeer ik het op deze manier... Kunnen jullie me misschien helpen?

Alvast bedankt!

Grt,
Chris
icon

Beste antwoord door Erica 12 december 2018, 12:13

@Chris de Bruijn geen man overboord 😉 Ik heb jouw oude adres per vandaag afgemeld. Graag ontvang ik van jou de meterstanden van de sleuteloverdracht datum. Je ontvangt binnen 4-6 weken de eindnota waarop jouw werkelijk verbruik wordt afgerekend. Ook vragen we je nog de laatste termijn te voldoen welke nu nog openstaat. Alles wordt uiteindelijk op de eindnota rechtgetrokken en dan zal blijken of je nog geld van ons terugkrijgt of dat we je vragen om bij te betalen.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Chris de Bruijn geen man overboord 😉 Ik heb jouw oude adres per vandaag afgemeld. Graag ontvang ik van jou de meterstanden van de sleuteloverdracht datum. Je ontvangt binnen 4-6 weken de eindnota waarop jouw werkelijk verbruik wordt afgerekend. Ook vragen we je nog de laatste termijn te voldoen welke nu nog openstaat. Alles wordt uiteindelijk op de eindnota rechtgetrokken en dan zal blijken of je nog geld van ons terugkrijgt of dat we je vragen om bij te betalen.
Hoi Chris,

Je kan dit soort zaken gewoon hier regelen met Eneco.
Als je domme energiemeters hebt kan je de standen hier ook doorgeven.
Slimme meters worden uiteraard door Eneco uitgelezen.

Reageer