Problemen met juist verwerken van verhuizing contracten | Eneco Community
beantwoord

Problemen met juist verwerken van verhuizing contracten

• 2 november 2018
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

Ik ben al 15 jaar klant en probeer sinds eind juli wanhopig een verhuizing te regelen met nieuw contract.
na 15 telefoontjes en uitvoerig e-mails is het 10-09 eindelijk gelukt, maar nu roept Eneco ineens dat mijn contract is beëindigd.
de klantenservice biedt 100 excuses, maar lost niks voor me op. Dadelijk word ik nog afgesloten!?
hoe lossen we dit nu op?
icon

Beste antwoord door Erica 3 november 2018, 13:20

@K.C.A.A.M. Lakwijk wat een verhaal zeg. Het spijt mij enorm dat het doorgegeven van een verhuizing zoveel tijd en energie kost. Ik lees terug bij jouw klantgegevens dat onze afdeling klachtenmanagement is ingeschakeld op 1 november. Dit om ervoor te zorgen dat jouw verhuizing zo snel als mogelijk wordt geregeld op een kundige manier. Er zal begin van komende week telefonisch contact met je worden gezocht. Je kunt alles doornemen met de contactpersoon die jij krijgt toegewezen. Ik vertrouw daarom ook op een goede afloop!

Vragen hierover? Laat het mij dan weten dit weekend!
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@K.C.A.A.M. Lakwijk wat een verhaal zeg. Het spijt mij enorm dat het doorgegeven van een verhuizing zoveel tijd en energie kost. Ik lees terug bij jouw klantgegevens dat onze afdeling klachtenmanagement is ingeschakeld op 1 november. Dit om ervoor te zorgen dat jouw verhuizing zo snel als mogelijk wordt geregeld op een kundige manier. Er zal begin van komende week telefonisch contact met je worden gezocht. Je kunt alles doornemen met de contactpersoon die jij krijgt toegewezen. Ik vertrouw daarom ook op een goede afloop!

Vragen hierover? Laat het mij dan weten dit weekend!
Het lijkt mij simpel dat een contract niet zomaar eenzijdig opgezegd kan worden.
Dan moeten er toch wel zwaarwegende zaken spelen. Heeft de Klantenservice daar geen reden voor gegegeven?
Is er soms een (onterechte) overstap naar een andere leverancier van toepassing?

Ik denk dat een moderator morgen in de administratie voor je gaat kijken wat er echt speelt.

In ieder geval heb je het hier nu digitaal vast gelegd en komt er ongetwijfeld een oplossing.

Nog even geduld!
het is een nieuw contract op een nieuw adres; voor de duur van 3 jaar (totale waarde bijna 15k!). Het is ingegaan op 28-09 en zonder verzoek daartoe door Eneco eenzijdig op 1-10 beëindigd. Men kan mij niet vertellen wie het heeft beëindigd (bijzonder). Iemand enig idee hoe ik bij Eneco kan doordringen...?
Als een contract tot een einde loopt, en het wordt verder niet verlengd cq een nieuw contract wordt niet genomen, dan wordt dat altijd automatisch omgezet in een variabel contract.
Of bedoel je iets anders........

Reageer