Post andere bewoners | Eneco Community
beantwoord

Post andere bewoners

• 20 februari 2014
  • 4 reacties
  • 707 Bekeken

Hallo allemaal,

ik heb van de week een brief van Stedin ontvangen die bestemd was voor de oude bewoner (die woont al twee jaar en twee maanden niet meer hier).
ik heb dit opengemaakt en daar zat het welkomspakket in van hun en daar stond ook in wat hun leveringsadres word.
ik heb het achter me gelaten en weggegooid.
nou krijg ik dus vandaag post binnen van eneco. Ik dacht dat het voor mij was, want ik heb nog steeds mijn kaart niet om mijn meterstanden op te nemen.
Toen ik hem open had constateerde ik dat het weer voor die bewoner was en dat  het over die verhuizing ging. Daar staat ook weer een leveringsadres in.
maar het postadres is mijn adres.
moet ik me hier zorgen over maken?
Krijg ik daarom mijn kaart niet voor de meterstanden, omdat ze misschien denken dat ik ga verhuizen?
ik heb eneco al een email gestuurd, maar het kan vijf werkdagen duren voordat ik antwoord krijg.
Ik ben nu zo bang dat ik hier problemen mee krijg.
Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en hoe heb je het opgelost.

alvast bedankt allemaal
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 25 februari 2014, 13:35

Hoi Ingrid1974, het postadres van de oude bewoners is inmiddels aangepast. Bedankt voor het melden en mijn excuses voor de eventuele overlast en verwarring. Groet Martijn
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Ingrid1974, ik heet je graag van harte welkom op ons forum en uiteraard bedankt voor je bericht. Heb je de brief met welkomstpakket van Stedin of Eneco ontvangen? Ik heb het uiteraard nagekeken en de oude bewoner van jouw huidige adres is al geruime tijd geen klant meer bij ons (ook niet op een andere aansluiting). Ik zie dan ook niet dat wij deze brieven hebben verstuurd. Ook hebben we geen foutief postadres in onze gegevens. Als het inderdaad Stedin of eventueel een andere leverancier is die de brieven verstuurt, kan ik je wat dat betreft helaas niet verder helpen. Neemt echter niet weg dat het natuurlijk heel vervelend is dat je post ontvangt van de oude bewoner. Ik ga ervan uit dat niet jouw huidige adres als leveringsadres wordt vermeld?

Je hoeft je verder echter geen zorgen te maken over je eigen aanmelding; je staat gewoon goed aangemeld en geregistreerd bij ons.
Wat betreft je meterstanden; je gaat de jaarnota eind maart 2014 ontvangen, dus de meterstandenkaart komt nog jouw kant op. Begin maart versturen we deze naar je e-mailadres. Kijk voor de zekerheid ook altijd even in je spambox. Groet Martijn
Hoi martijn
Zowel van jullie als van stedin heb ik een brief ontvangen.
Het gaat om een meneer of mevrouw uitenbogaart.
In ieder geval bedankt voor het antwoord
Reputatie 4
Badge
Hoi Ingrid1974, zou je mij ook het leveringsadres dat in de brief vermeld staat via een privébericht door willen geven? Ik vermoed dat daar een verkeerd postadres genoteerd staat. Bedankt alvast. Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
Hoi Ingrid1974, het postadres van de oude bewoners is inmiddels aangepast. Bedankt voor het melden en mijn excuses voor de eventuele overlast en verwarring. Groet Martijn

Reageer