Oude jaarnota's na verhuizing | Eneco Community
vraag

Oude jaarnota's na verhuizing

• 4 september 2013
  • 24 reacties
  • 1363 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Geachte,

Wij zijn onlangs verhuisd. 

Als ik nu inlog op Mijn Eneco kan ik alleen nog maar gegevens zien van mijn nieuwe, huidige woning.

Ik zou ook graag inzicht krijgen in de jaarafrekeningen van de afgelopen tijd van mijn oude adres. Is dat mogelijk?

Ik hoor graag van u.

mvrgr.

Rudy Nossent

24 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo nossie,

Welkom op het Eneco Forum! Klopt! Via Mijn Eneco kun je alleen de nota's zien van het adres, waarop je actieve leveringsovereenkomsten met ons hebt. Van het oude adres kun je de eerdere nota's dus niet zien. De nota's die je graag wilt zien, kun je normaal gesproken opvragen bij onze Klantenservice. Omdat ik je nu hier spreek, stel ik voor dat ik de nota's per e-mail aan je toestuur. Kun je aangeven om welke jaarnota's het gaat?

Groet,
Mike, Eneco
Hallo Mike,

Ik zou graag de nota's willen hebben van de afgelopen 5 jaar.

Alvast bedankt.

mvrgr.

Rudy
Reputatie 4
Badge +1
De jaarnota's heb ik zojuist gemaild :)

Groet,
Mike
OK, dank je wel voor deze service.

mvrgr.

Rudy
Goedemorgen ik ben verhuist  nu kan ik niet de afrekening bekijken van het oude adres 
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Greet_theo,

Welkom op ons forum. Ik stuur de eindnota vandaag per e-mail naar je toe. Weet je dan voldoende of is verder alles duidelijk?

Groet, Kelly
Hallo,

Blijft trouwens wel vreemd dat als je verhuisd bent gelijk geen inzicht meer hebt in je oude maand- en eindnota's.

Kan dat niet aangepast worden?  Dat moet toch mogelijk zijn....gewoon koppelen aan je relatienummer ipv je adres.

gr.
Rudy
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Rudy,

Klopt, dat is niet heel handig op het moment. We zijn nog in afwachting van een aanpassing wat dat betreft, dat is toch iets complexer dan je zou denken :)

Groet, Kelly
hoi
ik kan me laaste jaar overzicht niet meer zien van wegen verhuizing en teven weet ik niet of alles daavan betaalt
was ? kunnen jullie mij helpen
gr natascha
Reputatie 4
Badge
Hoi n.roosemalen, hartelijk welkom op ons forum en bedankt voor je bericht. Ik heb het uiteraard even voor je nagekeken en op je oude adres is vooralsnog alles betaald. Wel krijg je nog een eindnota, houd dat dus in de gaten. Voorts staat er nog wel een bedrag open, maar dat heeft betrekking op het termijnbedrag van je nieuwe adres. De vervaldatum van die nota is overigens al wel verstreken; we hebben inmiddels ook een eerste herinnering verstuurd. Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk voor je is. Groet Martijn
Hoi n.roosemalen, hartelijk welkom op ons forum en bedankt voor je bericht. Ik heb het uiteraard even voor je nagekeken en op je oude adres is vooralsnog alles betaald. Wel krijg je nog een eindnota, houd dat dus in de gaten. Voorts staat er nog wel een bedrag open, maar dat heeft betrekking op het termijnbedrag van je nieuwe adres. De vervaldatum van die nota is overigens al wel verstreken; we hebben inmiddels ook een eerste herinnering verstuurd. Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk voor je is. Groet Martijn

hoi ik heb die al overgemaakt 2 dagen terug of zo
wanneer denk je dat ik die nota van me oude huis krijg ??
gr natascha
Reputatie 4
Badge
Hoi, bedankt voor je betaling. Je eindnota ontvang je binnen zes weken na het beëindigen van de overeenkomsten op je oude adres. Ik verwacht dus begin maart. Groet Martijn
Ik wil ook mijn oude jaar nota krijgen van oude woning ivm instalatie zonepannelen moet weten jaar verbruik.alvst bedankt
Reputatie 4
Badge +4
@S.J. Pietraszewski,

Welkom hier!

Je geeft aan dat je de jaarnota van je oude adres wil krijgen i.v.m. de installatie van zonnepanelen. Natuurlijk kunnen we de oude jaarnota's aan je toesturen, maar houd er wel rekening mee dat het verbruik per woning erg kan verschillen. Van welke periode wil je de nota hebben?
Goede middag wij willen allen voor 2014.Gr. Slawek
Reputatie 5
Badge +3
Goedemiddag @S.J. Pietraszewski,

Ik heb de nota per e-mail naar je verstuurd. Goed weekend!

Groet,

Rodney
Bedankt.Gr. Slawek
Beste Eneco,

Ik zou ook graag de nota's van de afgelopen 3 jaar willen ontvangen (2014-2015-2016).
Kunnen jullie dit mij toesturen per mail?

Alvast bedankt,

J. Schulz
Reputatie 5
Badge +3
Komt voor elkaar J. Schulz!
Ook ik zou graag de nota's van de laatste 3 maanden van mijn oude huis willen. Zouden jullie die mij kunnen mailen? Dat zal waarschijnlijk verklaren waarom er nu 2 afschrijvingen zijn gedaan.

(Waar ik trouwens wel om moest grinniken is de reactie van 4 jaar geleden dat jullie nog in afwachting van een aanpassing zodat je wel gewoon de oude nota's kan zien)
Daar moet ik ook wel even om grinniken.
Mij lukt dat prima!

Daar moet ik ook wel even om grinniken.
Mij lukt dat prima!

Bijzonder, want ik krijg alleen de nota's van mijn nieuwe huis en niet van mijn oude...
Klantnummer het zelfde gebleven?
Ander locatie adres gekozen?
Reputatie 7
Badge +6
@Marijke van Oosten,

Graag help ik je verder!
De oude nota's zijn niet meer zichtbaar in Mijn Eneco, omdat de contracten niet meer actief zijn. Omdat je per automatische incasso betaalde en het laatste termijnbedrag van januari is geïncasseerd, geeft de eindnota een beter beeld. Die hebben we gisteren opgemaakt en ontvang je of heb je inmiddels ontvangen per e-mail. Daarop kun je zien welke maanden we nog hebben berekend e.d.
Mocht je daar nog onduidelijkheden over hebben dan vernemen we het graag!

Reageer