Opzegging energie ivm verkoop huis | Eneco Community
beantwoord

Opzegging energie ivm verkoop huis

• 27 februari 2019
  • 6 reacties
  • 351 Bekeken

Beste, graag zeg ik mijn eneco op , op 12 april 2019 is de overdracht van mijn huis,
graag zie ik een bevestiging tegemoet via de mail
alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Erica 27 februari 2019, 15:18

@B. Esbach goed dat je je weg hebt gevonden naar ons forum. Jammer genoeg ga je er dus niet lang gebruik van maken gezien je afmelding 😉 Ik begrijp uit je bericht dat je ons niet kan of wenst mee te verhuizen naar een eventuele nieuwe plek? Zo niet dan zorg ik ervoor dat de levering van gas en stroom wordt stopgezet per 12 april 2019. Kort voor die datum gaan we je vragen om meterstanden door te geven en sturen we je binnen 6 weken de eindnota toe.
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@B. Esbach goed dat je je weg hebt gevonden naar ons forum. Jammer genoeg ga je er dus niet lang gebruik van maken gezien je afmelding 😉 Ik begrijp uit je bericht dat je ons niet kan of wenst mee te verhuizen naar een eventuele nieuwe plek? Zo niet dan zorg ik ervoor dat de levering van gas en stroom wordt stopgezet per 12 april 2019. Kort voor die datum gaan we je vragen om meterstanden door te geven en sturen we je binnen 6 weken de eindnota toe.
Bedanktvoor de snelle reply ,
en bedankt voor jaren lang Eneco,
ik ga samenwonen en daar zijn de energie zaken al geregeld
Beste , nog 1 vraagje, het kan zijn dat de overdracht van de sleutel op een eerdere datum plaatsvind, kan ik de opzegtermijn van 12 april dan nog wijzigen.
alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Beste , nog 1 vraagje, het kan zijn dat de overdracht van de sleutel op een eerdere datum plaatsvind, kan ik de opzegtermijn van 12 april dan nog wijzigen.
alvast bedankt

Hoi @B. Esbach,

Jazeker, zolang dit voor 12 april 2019 is.

Groet, Audrey
Beste Audrey,
mijn sleutel overdracht is een week vervroegd naar 5 april , kan ik op tijd het meterstanden formulier ontvangen , zodat ik deze 5 april kan invullen en opsturen
alvast bedankt
Bianca
Reputatie 7
Badge +5
@B. Esbach

Goed dat je het doorgeef, ik heb de verhuisdatum aangepast. Je ontvangen het opnameverzoek voor de meterstanden daarmee ook eerder.

Groet, Denise

Reageer