vraag

Opzegging Eneco wegens verkoop woning

G.Roelofsen
Beste Eneco

Ik zou graag via deze weg Eneco willen opzeggen of via mail als dat mogelijk is?
In Oktober 2012 ben ik geemigreerd naar Vietnam.
Onlangs is mijn huis in Nederland eindelijk verkocht.
De sleuteloverdracht zal zijn op 24 augustus 2017, zou dus graag per die datum op willen zeggen!
De woning is van slimmemeters voorzien, moet ik dan nog meterstanden doorgeven?

Graag zo spoedig mogelijk Uw reactie!

Mvgr.
G.Roelofsen
13 Reacties
Brandje
Meterstanden doorgeven is onnodig.
Die standen voor de eindnota krijgt Eneco van je Netbeheerder die inderdaad je slimme meters uitleest.
G.Roelofsen
Bedankt Brandje!

Maar hoe zit het met het opzeggen?
Weet dat ik kan bellen maar dit kost veel geld vanuit Vietnam!
Wil dit graag via mail of zo oplossen is dit mogelijk?
Bij evides kan je namelijk gewoon online afmelden waarom is dit bij Eneco niet mogelijk en moet je perse bellen, dat is niet handig voor mensen zoals in mijn situatie!
Brandje
Graag gedaan!

Opzeggen kan ook gewoon hier in dit topic!
Dus bellen is echt niet persé noodzakelijk.
G.Roelofsen
Beste Brandje,

Hartelijk dank voor het duidelijke antwoord!

Bij deze wil ik graag Eneco opzeggen per 24 Augustus 2017
Folkert
Reputatie 4
Badge+6
Beste G. Roelofsen,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het contract per 24-08-2017 beëindigd voor je en je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail. Wanneer je nog vragen hierover hebt zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
G.Roelofsen
Beste Folkert,

Hartelijk dank voor deze dienstverlening!!!
Ben zeer blij dat het via deze weg opgelost kon worden!!!
Zie de bevestiging per mail wel tegemoet.
Nogmaals hartelijk dank vindt het helemaal TOP!

Mvgr,
G. Roelofsen
A. Le Blanc
Ik wil ook graag mijn contract beëindigen ivm verkoop huis, het is jammer dat dat niet kan via de website. Evenals de bovenstaande klant, ga ik naar het buitenland en is bellen geen optie. Misschien een verbeterpunt?
De overdrachtsdatum is 13 oktober 2017. Ik heb geen slimme meter, moeten de meterstanden dan wel doorgegeven worden? Graag uw bevestiging en antwoord.
M.vr.gr.
Brandje
Verbeterpuntje? Er is gewoon een telefoonnummer voor vanuit buitenland:

https://forum.eneco.nl/over-eneco-96/bellen-vanuit-het-buitenland-8910
A. Le Blanc
Bedankt voor het telefoonnummer.
Grasg wil ik via dit forum mijn contract laten beëindigen per 13 oktober 2017.
Ik heb geen slimme meter, moeten de meterstanden dan wel doorgegeven worden? Graag uw bevestiging en antwoord.
M. Vr. Gr. A. Le Blanc
Brandje
Graag gedaan uiteraard.
As maandag zal een moderator dit lezen en dan reageren en de opzegging in orde maken voor je.
Je kan dan later hier of via Mijn Eneco de standen per 13 oktober van je domme meters doorgeven.

Komt goed! Fijn weekend.
Folkert
Reputatie 4
Badge+6
Beste A. Le Blanc,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Heb je ook op je nieuwe adres levering van ons nodig? Ik hoor het graag. Je kunt je nieuwe adres doorgeven via een privébericht, ook wanneer je daar geen levering nodig hebt, is dit handig voor het sturen van de eindnota.

Groet,

Folkert
S. Blokker
Dan heb ik een vraag over de kosten die een opzegging met zich meebrengt. Ik ga mijn woning binnnenkort te koop zetten en verwacht dat het niet lang zal durem voordat het verkocht is. Mijn contract loopt tot 1-1-19. Als ik dat vroegtijdig opzeg (dus niet meeneem naar nieuwe woning) zijn er dan kosten aam verbonden?

Groet,
S. Blokker.
Audrey
Reputatie 2
Badge+2
S. Blokker wrote:

Dan heb ik een vraag over de kosten die een opzegging met zich meebrengt. Ik ga mijn woning binnnenkort te koop zetten en verwacht dat het niet lang zal durem voordat het verkocht is. Mijn contract loopt tot 1-1-19. Als ik dat vroegtijdig opzeg (dus niet meeneem naar nieuwe woning) zijn er dan kosten aam verbonden?

Groet,
S. Blokker.

Hoi S. Blokker,

Als je de contracten binnenkort opzegt en je dit niet wilt/ kunt meenemen, dan brengen we een boete van 50 euro per product bij je in rekening.

Groet, Audrey

Reageer