Opzeggen oude woning lukt niet via opzegformulier | Eneco Community

Opzeggen oude woning lukt niet via opzegformulier

• 17 juli 2013
  • 7 reacties
  • 1318 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Beste Eneco,
Mijn (2e) huis is verkocht en in mijn huidige woning heb ik al een contract met Eneco. Opzeggen via het opzegformulier lukt niet, geeft vreemde melding op verschillende pc's. Ook het verhuisformulier biedt geen oplossing. Wat moet ik doen.
grt 

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen Wamel,

Vervelend om te lezen dat het niet lukt om via het opzegformulier de energielevering voor je oude woning op te zeggen. Ik heb zojuist het formulier gecontroleerd en deze lijkt goed te werken. Ik stel voor dat je mij doorgeeft per welke datum je de energielevering voor de oude woning wilt opzeggen. Ik maak de opzegging dan graag voor je in orde :)

Groet,
Mike
Ook bij mij werkt de pagina om op te zeggen niet.
In het i-frame van de pagina om op te zeggen verschijnt weer de gehele pagina om op te zeggen.

Kunt u mij een meterstanden kaart per post opsturen, zodat ik het over een aantal weken op orde kan maken?
Reputatie 5
Badge +3
Hallo arjanrooyens,

Welkom op het forum.

Vreemd, we ontvangen laatste tijd meerdere meldingen over het opzegformulier. Kun je aangeven welke browser je gebruikt en of je de pagina benaderd via een pc of tablet? Ik geef de melding dan door aan de websitebeheerders in de hoop dat ze het probleem spoedig op kunnen lossen.

Ik stuur je graag een verhuisformulier. Per wanneer vindt de verhuizing plaats?

Groet, Kelly
Vreemd, we ontvangen laatste tijd meerdere meldingen over het opzegformulier. Kun je aangeven welke browser je gebruikt en of je de pagina benaderd via een pc of tablet?

https://thuis.eneco.nl/klantenservice/direct-regelen/opzeggen/
Via Desktop, Windows 7 Home Premium, SP1
Chrome Versie 29.0.1547.66 m

Ik stuur je graag een verhuisformulier. Per wanneer vindt de verhuizing plaats?

Ik heb intussen al gebeld, deze is onderweg. Dank je!
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor de informatie!
Bij mij lukt het ook niet. Wat is de link van het opzegformulier waar naar verwezen wordt, maar niet geopend kan worden?
Graag zou ik mijn contract op willen zeggen ivm verkoop woning. Ik heb al een andere woning, dus ik hoef niet gebruik te maken van de verhuisservice.

JWKroon
Reputatie 4
Badge
Beste jwkroon,

Hartelijk welkom op ons forum en bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor de late reactie van onze kant. Ik zie dat de overeenkomsten inmiddels per 4 juli 2014 beëindigd zijn. Binnen zes weken ontvang je van ons een eindnota. Ik wens je veel woonplezier op je nieuwe adres. Als je nog vragen hebt, verneem ik dat graag.

Groet Martijn

Reageer