Opzeggen i.v.m. verhuizing | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen i.v.m. verhuizing

• 24 november 2018
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Ik wil hierbij graag ons contract op de *** opzeggen per 4 februari 2019 i.v.m. verhuizing. 4 februari vindt de sleuteloverdracht plaats. Voor onze nieuwe woning gaan we in zee met een andere energieleverancier. Ik ontvang graag een bevestiging via de mail. Vind dit een erg rare manier van opzeggen, op een forum.... Telefoonnummer is niet bereikbaar en ik kan geen ander formulier vinden.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 25 november 2018, 11:38

Dag @E.H.A. van Herk,

Welkom op de Eneco Community!

Voor je eigen privacy heb ik je adres verborgen in het bericht. Je bent overigens niet verplicht via de Community je verhuizing door te geven. Zo zijn wij in het weekend ook bereikbaar via Facebook en Twitter.

De afmelding van je contract per 04-02-2019 heb ik voor je in orde gemaakt. De eindnota ontvang je in de 6 weken daarna.

Alvast succes gewenst met de verhuizing!

Groet, Denise
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Dag @E.H.A. van Herk,

Welkom op de Eneco Community!

Voor je eigen privacy heb ik je adres verborgen in het bericht. Je bent overigens niet verplicht via de Community je verhuizing door te geven. Zo zijn wij in het weekend ook bereikbaar via Facebook en Twitter.

De afmelding van je contract per 04-02-2019 heb ik voor je in orde gemaakt. De eindnota ontvang je in de 6 weken daarna.

Alvast succes gewenst met de verhuizing!

Groet, Denise

Reageer