Opzeggen contract in verband met verhuizing | Eneco Community
vraag

Opzeggen contract in verband met verhuizing

Badge
Per 29 november verhuizen we naar Hulsweg 4 in Weert. Onze woning op Laerveld 5 in Grathem is verkocht en de sleuteloverdracht bij de notaris is donderdag 29 november a.s. Is het mogelijk om ons abonnement bij Eneco dan stop te zetten? Wat moeten wij hiervoor doen?
Vriendelijk bedankt,
Marga en Pieter Janssen

4 Reacties

Ik neem aan dat je je energiecontract bedoelt.
Stop zetten kan een opzegboete opleveren.
Bedoel je dus echt beëindigen?

Eneco wil wel soms voor bv max 3 maanden het energiecontract even aanhouden als op korte termijn een nieuwe woning wordt betrokken.

Maar hoe dan ook, hopelijk komt er morgen (weekend) een moderator online, die kan eea voor je ingang zetten.
Reputatie 5
Badge +3
PieterPetrusJohannes wrote:

Per 29 november verhuizen we naar Hulsweg 4 in Weert. Onze woning op Laerveld 5 in Grathem is verkocht en de sleuteloverdracht bij de notaris is donderdag 29 november a.s. Is het mogelijk om ons abonnement bij Eneco dan stop te zetten? Wat moeten wij hiervoor doen?
Vriendelijk bedankt,
Marga en Pieter Janssen

Hallo Marga en Pieter,

Wat goed dat je deze vraag aan ons stelt. Ik wil heel graag met je meekijken wat de situatie is. Helaas zie ik geen klantnummer in je profiel. Wil je dit bijwerken? Dan beantwoord ik graag je vragen.

Groet, Audrey
Badge
Profiel met klantnummer bijgewerkt.
Reputatie 5
Badge +4
@PieterPetrusJohannes bedankt voor het invullen van het klantnummer. Ik zie dat er nog een contract loopt tot 28-03-2020. Dat betekent dat wanneer ik de opdracht geef dit per 29 november stop te zetten er een boete vrij komt van 100 euro. De enige manier om deze boete te voorkomen is door het contract mee te verhuizen. Ik lees graag of dit een mogelijkheid is of dat het contract toch beëindigt moet worden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen