Opzeggen contract | Eneco Community
vraag

Opzeggen contract

Beste Eneco,

Via jullie website kun je helemaal niet opzeggen, er wordt alleen een telefoonnummer weergegeven wat je overdag mag bellen.

Ik hou mij even in omwille van fatsoen van mij kant, maar de essentie is dat ik dit geen normale gang van zaken vind. En zo te lezen her en der ben ik niet de enige die zich hier aan stoort.

Kortom, graag zeg ik mijn abonnement per direct op. Graag een reactie op mijn email adres, want jullie kunnen gewoon zien wie achter deze registratie zit, en ik ga echt niet hier en public al mijn gegevens achterlaten.

Met geirriteerde groet,
H.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @On. Handig.

Ik help je graag verder.

Opzeggen is ook lastig! En daarom verwijzen wij naar direct contact.
Er zijn zoveel verschillende opties als het aankomt op opzeggen dat het van belang is om goed na te gaan wat de klant voor ogen heeft.

Stuur mij gerust een privé bericht met uitleg over de opzegging, dan verwerk ik dit voor je.

Met vriendelijke groet,
Vincent
Zo te lezen her en der?
Daar staat staat “hier en daar” dat je gewoon via het forum en het starten van een topic een abo op bv een Toon kan opzeggen. Niets bijzonders.
Dan wordt keurig via persoonlijk contact en zonder verdere telefoonkosten terug gemeld dat daar een opzegtermijn van 1 maand op zit.
Alle nadere privé gegevens hoef je daarbij niet op te geven aangezien een moderator dat via je aanmelding hier allemaal kan terug vinden. Privacy dus gewaarborgd.
Simpel zat dus........

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen