Opzeggen bij verhuizing buitenland | Eneco Community
vraag

Opzeggen bij verhuizing buitenland

• 7 augustus 2013
  • 14 reacties
  • 2383 Bekeken

Waarom is er op de eneco site zo moeilijk om iets te vinden over opzeggen bij verhuizing buitenland?
het lukt me ook niet om een mail te sturen. 0900 nummers kan ik vanuit het buitenland niet bellen....

14 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo nesdoren,

Welkom op ons forum! Ik heb je bericht verplaatst naar "servicevragen". Ik zie dat je op zoek bent naar informatie om op te zeggen wegens een verhuizing naar het buitenland. Informatie over opzeggen, vermelden we op onze website. Wanneer je verhuisd naar het buitenland, geldt dezelfde uitleg als een reguliere opzegging. Uit je bericht maak ik op dat het lastig voor je is om ons te bereiken, omdat je in het buitenland zit. Ik help je graag verder met de opzegging. IK verzoek je om door te geven per welke datum je wilt opzeggen, wat de eindmeterstanden zijn en naar welk (buitenlands) adres we de eindnota kunnen toesturen. Je kunt de gegevens eventueel in een privebericht aan mij doorgeven.

Ik hoor het graag van je!

Groet,
Mike
Hoi nesdoren,

Gelukkig heb je dit forum gevonden.
Hier kan je straks, als een moderator heeft gereageerd, een dialoog opzetten en wordt je a-la minute geholpen.
Makkelijker kan bijna niet!
Dus even geduld svp
Reputatie 4
Badge +1
@Brandje
Vorige week was je mij net voor. Nu andersom 😉
Hallo nesdoren,

Welkom op ons forum! Ik heb je bericht verplaatst naar "servicevragen". Ik zie dat je op zoek bent naar informatie om op te zeggen wegens een verhuizing naar het buitenland. Informatie over opzeggen, vermelden we op onze website. Wanneer je verhuisd naar het buitenland, geldt dezelfde uitleg als een reguliere opzegging. Uit je bericht maak ik op dat het lastig voor je is om ons te bereiken, omdat je in het buitenland zit. Ik help je graag verder met de opzegging. IK verzoek je om door te geven per welke datum je wilt opzeggen, wat de eindmeterstanden zijn en naar welk (buitenlands) adres we de eindnota kunnen toesturen. Je kunt de gegevens eventueel in een privebericht aan mij doorgeven.

Ik hoor het graag van je!

Groet,
Mike

Hoi Mike,
de sleuteliversracht was 31 juli en de meterstanden waren toen:
Elektr. I 19.166
Elektr. II 17.385

Gas 16.110

het adres voor de eindnota kan naar:

groetjes, nesdoren
Reputatie 4
Badge +1
Hallo nesdoren,

Ik heb de opzegging en de meterstanden verwerkt. De eindnota versturen we naar het postadres in Den Haag. Ik heb het adres wel verwijderd, anders kan iedereen deze persoonlijke gegevens inzien :)

Groet,
Mike
Hallo nesdoren,

Ik heb de opzegging en de meterstanden verwerkt. De eindnota versturen we naar het postadres in Den Haag. Ik heb het adres wel verwijderd, anders kan iedereen deze persoonlijke gegevens inzien :)

Groet,
Mike

bedankt. Was niet duidelijk hoe ik je persoonlijk kon mailen...
groetjes, nesdoren
@Brandje
Vorige week was je mij net voor. Nu andersom ;)

Hoi MIke!,
Ja dat is een goeie; ik had het nog niet eens bemerkt.
Gelukkig heb je het e.e.a. weer perfect en supersnel voor @nesdoren opgelost!
Hallo. Ik wil mijn Eneco abonnement opzeggen vanuit het buitenland, na verkoop huis in NL. Op de Eneco-site wordt aangeboden om deze wijziging via een 0900 nummer door te geven. Helaas kan ik vanuit het buitenland geen 0900 nummer bellen. Graag ontvang ik hulp per e-mail bij het opzeggen.
Hoi holder,

Via email is niet nodig. 
Het kan gewoon via dit forum. Als een moderator reageert vraag dan meteen zolang je huis nig niet verkocht is het leegstand tarief aan. 
Reputatie 4
Badge
Lijkt me dat sommige prive dingen wel via de mail moeten gaan, alleen hier kan vermeld worden of het opgelost is of niet.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi holder,

Via email is niet nodig. 
Het kan gewoon via dit forum. Als een moderator reageert vraag dan meteen zolang je huis nig niet verkocht is het leegstand tarief aan. 

goed advies Ton,
als een moderator gereageerd heeft kan @ holder
via een prive bericht aan een moderator het een en ander regelen:)
de rest hoeft dan niet in het openbaar.
Reputatie 4
Badge
Bijna hetzelfde wat ik zei 😕
goed advies Ton,
als een moderator gereageerd heeft kan @ holder
via een prive bericht aan een moderator het een en ander regelen:)
de rest hoeft dan niet in het openbaar.

Hoi Jan,

Dat wist ik wel uiteraard. Ook in dit topic kun je lezen dat Eneco dat prima weet op te lossen zoals ik aangegeven had. 
Email is is daar in het geheel niet voor nodig; ook niet als het privacy zaken betreft. 
Een moderator laat dan een pb'tje sturen. 
En wel zo klantvriendelijk 
Reputatie 5
Badge +3
Hallo. Ik wil mijn Eneco abonnement opzeggen vanuit het buitenland, na verkoop huis in NL. Op de Eneco-site wordt aangeboden om deze wijziging via een 0900 nummer door te geven. Helaas kan ik vanuit het buitenland geen 0900 nummer bellen. Graag ontvang ik hulp per e-mail bij het opzeggen.

Hallo holder,

Welkom op het forum en excuus voor de latere reactie. Je kunt ons de opzegging of je vragen per e-mail toesturen via deze link, maar je kunt ons vanuit het buitenland ook telefonisch bereiken via 0031-108909625.

Groet, Kelly

Reageer