opzeggen | Eneco Community
beantwoord

opzeggen

• 3 december 2018
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Ik ga verhuizen naar een adres waar elektra en dergelijke bij inzit dus ik wil mijn contract opzeggen per 6 december 2018.
ik heb begrepen dat dit via deze weg kan
icon

Beste antwoord door Audrey 3 december 2018, 14:39

Ik ga verhuizen naar een adres waar elektra en dergelijke bij inzit dus ik wil mijn contract opzeggen per 6 december 2018.

Hoi @J.M. van der WIELEN,

Wat fijn dat je via ons forum je opzegging aan ons doorgeeft. We kunnen dit inderdaad voor je verwerken. Mogen we de eindnota die volgt na 6 december 2018, per e-mail naar je toesturen?

Groet, Audrey
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ja hoor dat is helemaal prima. Moet ik nog ergens de meterstanden doorgeven? Want wij hebben het pand al verlaten, dus hebben geen elektra en gas meer nodig.

Bedankt voor je snelle reactie! Je mag de meterstanden via en privébericht aan mij doorgeven.
Ja hoor dat is helemaal prima. Moet ik nog ergens de meterstanden doorgeven? Want wij hebben het pand al verlaten, dus hebben geen elektra en gas meer nodig.
Reputatie 5
Badge +3

Hoi @J.M. van der WIELEN,

Wat fijn dat je via ons forum je opzegging aan ons doorgeeft. We kunnen dit inderdaad voor je verwerken. Mogen we de eindnota die volgt na 6 december 2018, per e-mail naar je toesturen?

Groet, Audrey

Reageer