Opvragen verbruikgegevens oude adres | Eneco Community

Opvragen verbruikgegevens oude adres

• 22 juni 2012
  • 9 reacties
  • 977 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
  • Kind aan huis (level 12)
  • 587 reacties
Ik ben inmiddels al vanaf 2000 klant van eneco en ook vanaf het begin zeer tevreden klant :)
Ongeveer 2 jaar geleden ben ik verhuisd. Vanaf de verhuizing zijn mijn jaarnota's  en de daarbij behorende verbruiksstatistieken van het vorige huis niet meer beschikbaar.
is dit een bewuste keuze ? Graag wil ik over alle perioden zien wat mijn verbruik is geweest.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Bernard,

Leuk om te lezen dat je al zo'n tijd een tevreden klant van ons bent! Ik heb het onderwerp van je bericht aangepast om het makkelijker vindbaar te maken voor andere gebruikers. Na een verhuizing is Mijn Eneco voor het oude adres inderdaad niet meer beschikbaar en kun je dus ook geen verbruiksoverzichten van dat adres meer bekijken. Ik snap dat je dat best jammer vindt. Je kan bij ons wel tot een bepaalde tijd terug de jaarnota's opvragen om je verbruiken in te zien. Kan ik je helpen door wat oudere nota's naar je toe te mailen bijvoorbeeld?
Reputatie 3
Badge +3
Dat zou geweldig zijn.
Reputatie 5
Badge +3
Oke, wil je mij laten weten vanaf welk jaar je de jaarnota's graag ontvangt? Voor het oude adres hebben we nog alle jaarnota's, dus vanaf 2000. Ik hoor het graag! Dan stuur ik ze gelijk per e-mail naar je toe.
Reputatie 3
Badge +3
Als je ze inderdaad nog allemaal hebt vanaf 2000 dan is dat helemaal geweldig. Dan heb ik het gehele dossier compleet.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb alle nota's verstuurd naar je, alvast een fijn weekend!
Reputatie 3
Badge +3
Ik zie ze. Hartstikke bedankt voor de service. Jij ook alvast een goed weekend 🙂
ik heb hetzelfde probleem en zou graag ook mijn oude jaarnotas willen ontvangen per e-mail
Reputatie 5
Badge +3
Hallo @B. Veerman,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb alle beschikbare jaarnota's van jouw vorige adres zojuist per e-mail naar je verstuurd.

Groet,

Rodney
Top, is ontvangen.

Reageer