nooit meterstandenkenmerk ontvangen oud en nieuw adres, geen twee meterstandenkaarten bij verhuizing | Eneco Community
vraag

nooit meterstandenkenmerk ontvangen oud en nieuw adres, geen twee meterstandenkaarten bij verhuizing

• 31 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 429 Bekeken

beste ik ben eelco snijders, ik heb 4 maanden gewoond onze lieve vrouwestraat 110 eindhoven en verhuis nu binnen eindhoven maar kan in email contract bevestiging geen Opnamekenmerk vinden ook niet in de meterkasten oud en nieuwe adres.
Verder zou ik 5 dagen voor de verhuizing 1 november 2 meterstandenkaarten ontvangen maar niet gekregen.

Kan ik nou hier de meterstanden doorgegeven of via de mail. ???

Uiteraard met bevestiging per mail aub ?

ik heb alleen elektriciteit geen gas.

groet

eelco snijders

10 Reacties

fijn weekend
Gelukkig, want dat vond ik nou juist ook!! Bedankt voor je reactie!!

Ik kom hier uiteraard zat situaties tegen dat men dat niet weet en dan probeer ik in ieder geval even uit te leggen wat die slimheid inhoudt.
De term heb ik ook niet uitgevonden; dat is bedacht door de Netbeheerders.

Fijn weekend!!
ja sorry ik reageerde wat overdreven.

ik wist inderdaad niet dat ik een slimme meter had, weet ook niet hoe je dat moet zien dat je er 1 hebt haha.

groet
Dat kan je wel ongepast vinden, maar door jouw melding gaf je dus aan niet op de hoogte te zijn dat je Slimme meters hebt.
Is niet erg, maar de benaming is nu eenmaal door de Netbeheerders bedacht.
Sommige begrijpen de term Slim niet dat heeft nou juist te maken dat hij automatisch de standen doorgeeft. Daarom gaf ik die verduidelijking!!
Dus graag niet meteen het gevoelen te hebben op de teentjes getrapt zijn, want dat wordt niet bedoeld en daar zit ik hier niet voor!!

Het enige wat wij hier willen bereiken forumleden te helpen/nader te informeren en niet afterekenen op zijn of haar kennis!!:P
a. ik ben nooit op de hoogte gebracht dat ik slimme meters heb.
b. eneco zei zelf dat ik opname kenmerk zou ontvangen en meterstanden kaart via de post en die nooit gekregen.

dus jou opmerking is niet gepast
Als je niet tevreden bent, dan ben je er wellicht niet van op de hoogte hoe dat gaat bij Slimme meters.
Daarom heeft de Netbeheerders ze ook slimme meters genoemd.
ik zou bij afsluiten contract opname kenmerk ontvangen maar nooit gekregen bij verhuizen zou ik meterstanden kaart per post ontvangen, niet gebeurt 2 keer gemailed nooit reactie gehad. pas na bellen te horen dat ik slimme meter hebt en nergens naar hoef om te kijken.
ben niet al te happy met deze gang van zaken.

wel ben ik blij met de hulp door de moderators op dit board, good job 🙂
Ik heb ook nooit een mail ontvangen om mijn meterstanden door te geven.
Ik zou graag een opnamenummer willen ontvangen.
Reputatie 4
Badge
Hoi. E. Snijders, hartelijk welkom op onze Community en bedankt voor je bericht. Vervelend dat het niet goed is gegaan met je meterstandenkaarten. Heb je ook je spam gecontroleerd? Uiteraard kun je je standen ook hier doorgeven, dan verwerk ik ze voor je.

Groet Martijn
Hoi Eelco,

Uiteraard gewoon hier de standen doorgeven met de datum van opname!
Dan krijg je hier in je eigen topic een bevestiging van de moderator, die zorgt voor verwerking binnen Eneco.

Reageer