Nieuwe klant: vraag over oude adres | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe klant: vraag over oude adres

• 23 september 2018
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Dag,

Ik ga verhuizen en ik wil graag klant bij jullie worden. Bij het invullen van mijn aanvraag worden mijn oude adresgegevens gevraagd. Op dit adres blijven echter nog andere mensen wonen. Is het invullen van mijn oude adres enkel een formaliteit en heeft het verder geen invloed op het energiecontract van dit adres? Of zitten deze mensen straks zonder stroom? 😉

Ik hoor het graag! Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 24 september 2018, 11:28

Dag @Femque,

Welkom op de Eneco community!

Het klopt dat het doorgeven van je huidige adres enkel een formaliteit is. Zou jij bijvoorbeeld geen e-mailadres hebben, dan zouden we toch ergens de contractbevestiging naar toe moeten sturen. Je woont er immers nog niet!

Als jij de gevraagde gegevens juist hebt ingevuld en als startdatum de datum van sleuteloverdracht hebt gekozen, komt dit helemaal goed. :-)

Alvast succes gewenst met de verhuizing!

Groet, Denise
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag @Femque,

Welkom op de Eneco community!

Het klopt dat het doorgeven van je huidige adres enkel een formaliteit is. Zou jij bijvoorbeeld geen e-mailadres hebben, dan zouden we toch ergens de contractbevestiging naar toe moeten sturen. Je woont er immers nog niet!

Als jij de gevraagde gegevens juist hebt ingevuld en als startdatum de datum van sleuteloverdracht hebt gekozen, komt dit helemaal goed. :-)

Alvast succes gewenst met de verhuizing!

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen