Nieuwe klant alleen gas? | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe klant alleen gas?

• 12 maart 2014
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

Ik heb zojuist de overstap gemaakt van NUON naar Eneco. Nu heb ik alleen de gasmeterstanden door moeten geven en geen elektra.
Op MIJN Eneco staat ook alleen het gascontract en (nog) geen elektra.
Komt dat later in het overzicht te staan?

Vr. gr.
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 13 maart 2014, 12:50

Beste R.Franssen, leuk dat je de weg naar ons forum hebt weten te vinden, bedankt voor je bericht en uiteraard hartelijk welkom als nieuwe klant 😉 Voor gas is alles inmiddels administratief verwerkt, voor elektriciteit wachten we nog op een definitieve goedkeuring. Je overeenkomst voor elektriciteit gaat om die reden per 18 maart 2014 in. Hiervoor ontvang je ook een meterstandenkaart. Groet Martijn
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste R.Franssen, leuk dat je de weg naar ons forum hebt weten te vinden, bedankt voor je bericht en uiteraard hartelijk welkom als nieuwe klant 😉 Voor gas is alles inmiddels administratief verwerkt, voor elektriciteit wachten we nog op een definitieve goedkeuring. Je overeenkomst voor elektriciteit gaat om die reden per 18 maart 2014 in. Hiervoor ontvang je ook een meterstandenkaart. Groet Martijn
Bij mij hetzelfde verhaal, ik vind dit bijzonder ontransparant.
Stroom kan dus later komen zonder dat mijn eerder afspraken tarieven en welkomst bonus in gevaar komt?
Reputatie 7
Badge +6
Beste HyperTeHK,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. We wachten voor stroom nog op een aantal gegevens van de netbeheerder, dit gaat op dezelfde dag in als gas alleen de administratieve verwerking laat iets langer op zich wachten. Uiteraard gaat alles in met de afgesproken tarieven en welkomstbonus.

Groet,

Folkert

Reageer