Mijn eneco | Eneco Community
beantwoord

Mijn eneco

  • 7 februari 2019
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Graag mailcontact ,
****************

Want ik kan Eneco ook niet inloggen betekent dat het ik geen lid meer ben ?

Dus mijn vader klantnummer :
*******


We willen aansluiten met Eneco met gas en elektriciteit op ****************
icon

Beste antwoord door Audrey 8 februari 2019, 12:08

Hallo @Barbara Otten,

Welkom op onze Community! Goed dat je jouw vragen op deze manier aan ons voorlegt. Ik heb je bericht aangepast, omdat je in het openbaar privégegevens hebt gemeld. Dit is in strijd met onze huisregels en zeker niet veilig. Wil je de informatie bijwerken in jouw profiel?

Op het moment dat je geen klant meer bij ons, dan kun je geen gebruik maken van Mijn Eneco. Hierdoor lukt het inloggen ook niet. Op het moment dat je een nieuwe aansluiting wilt aanmelden, dan kan dit via Mijn Eneco of telefonisch via het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten) optie 2. Gaat dit lukken?

Groet, Audrey
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hallo @Barbara Otten,

Welkom op onze Community! Goed dat je jouw vragen op deze manier aan ons voorlegt. Ik heb je bericht aangepast, omdat je in het openbaar privégegevens hebt gemeld. Dit is in strijd met onze huisregels en zeker niet veilig. Wil je de informatie bijwerken in jouw profiel?

Op het moment dat je geen klant meer bij ons, dan kun je geen gebruik maken van Mijn Eneco. Hierdoor lukt het inloggen ook niet. Op het moment dat je een nieuwe aansluiting wilt aanmelden, dan kan dit via Mijn Eneco of telefonisch via het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten) optie 2. Gaat dit lukken?

Groet, Audrey

Reageer