Klant Eneco worden vanuit buitenland | Eneco Community
beantwoord

Klant Eneco worden vanuit buitenland

  • 25 maart 2019
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Hallo,
Ik woon nu in Frankrijk en ga vanaf 3 juni een huis in Nederland bewonen. Ik wil mijn energie levering stroom en gas bij Eneco regelen.
1- op de website van Eneco is het niet mogelijk om dit te regelen, enkele ingevulde gegevens kunnen niet worden gewijzigd, start datum contract wordt niet gerespecteerd, tel.nr. buitenland kan niet enz...
2- mailen kan gewoon niet
3- bellen kan alleen op dure nummers.
Zou iemand voor mij de deur open willen maken ?

Alvast mijn dank 😉
Jean-Michel
icon

Beste antwoord door Erica 26 maart 2019, 09:28

@J.M. Cagé goed dat je je ervaring met ons deelt. Aanmelden van een Nederlands adres vanuit het buitenland moet gewoon prima mogelijk zijn. Graag lees ik nog wat meer details met betrekking tot punt 1. Wil je mij vertellen welke gegevens je niet kon wijzigen? Als het een Nederlands adres is en de startdatum ligt in de toekomst zou aanmelden zoals gezegd dus wel mogelijk moeten zijn. Sorry dat dit zo moeizaam verloopt.

Het invullen van een buitenlands contactnummer gaat niet inderdaad. Wij bellen vanuit onze klantenservice namelijk nooit naar een buitenlands telefoonnummer. Wij kunnen andersom wel gecontacteerd worden telefonisch. E-mailen naar ons kan ook altijd. Het e-mailadres is klantenservice@eneco.com. Voor het sluiten van de overeenkomst adviseer ik je om telefonisch contact op te nemen. Want als er onduidelijkheden zijn over de nieuwe aanmelding waarover is gemaild, dan kan onze klantenservice jou niet bereiken om de aanmelding succesvol op te starten. Particulier: 0031 88 8955 955 of aanmelden Zakelijk : 0031 108 90 96 55. Bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 18.00 uur.
Bekijk origineel

2 Reacties

Bellen Jan oo gewone normale nrs vanuit het buitenland:

tel ☎️ 0031 - 108 90 96 25

En goed dat je de forum mogelijkheid hebt gevonden, dan kan een moderator je straks verder helpen.
Reputatie 5
Badge +5
@J.M. Cagé goed dat je je ervaring met ons deelt. Aanmelden van een Nederlands adres vanuit het buitenland moet gewoon prima mogelijk zijn. Graag lees ik nog wat meer details met betrekking tot punt 1. Wil je mij vertellen welke gegevens je niet kon wijzigen? Als het een Nederlands adres is en de startdatum ligt in de toekomst zou aanmelden zoals gezegd dus wel mogelijk moeten zijn. Sorry dat dit zo moeizaam verloopt.

Het invullen van een buitenlands contactnummer gaat niet inderdaad. Wij bellen vanuit onze klantenservice namelijk nooit naar een buitenlands telefoonnummer. Wij kunnen andersom wel gecontacteerd worden telefonisch. E-mailen naar ons kan ook altijd. Het e-mailadres is klantenservice@eneco.com. Voor het sluiten van de overeenkomst adviseer ik je om telefonisch contact op te nemen. Want als er onduidelijkheden zijn over de nieuwe aanmelding waarover is gemaild, dan kan onze klantenservice jou niet bereiken om de aanmelding succesvol op te starten. Particulier: 0031 88 8955 955 of aanmelden Zakelijk : 0031 108 90 96 55. Bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 18.00 uur.

Reageer