Is mijn verhuizing goed geregeld? | Eneco Community
beantwoord

Is mijn verhuizing goed geregeld?

• 10 juni 2019
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

Beste Eneco,

Op 9 mei jl. heb ik mijn verhuizing doorgegeven. Aanstaande vrijdag krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis en op 1 juli leveren we de sleutel van ons oude appartement weer in.

Voor zover ik kan zien is alles goed gegaan en heb ik alle juiste mail en contracten gekregen: elektriciteit verhuisd, gas wordt op oude adres afgesloten en "warmte" wordt op het nieuwe adres aangesloten (nieuwe adres zit op stadsverwarming).

Er is alleen een minpuntje: in mijn Mijn Eneco omgeving kan ik mijn verhuizing niet volgen. Hij zegt dat dat wellicht niet kan omdat ik meerdere verhuizingen hebt ingevoerd (?) maar dat is niet zo.

Ik kan trouwens ook geen tweede verhuizing invoeren (gelukkig maar) want dan zegt 'ie gelukkig dat er al een verhuizing "loopt" met ons nieuwe adres. In zoverre is jullie systeem wel consequent.

Vraag: gaat er mogelijk toch iets mis?

Ik hoor graag!

Groet en dank,
Andrea de Vries-Nihof
icon

Beste antwoord door Erica 11 juni 2019, 10:03

@AndreaNihof begrijpelijk dat je wenst te weten hoe het ervoor staat met de verwerking van jouw verhuizing. Ik informeer je graag! Via Mijn Eneco kun je je verhuizing niet volgen, althans niet op de manier zoals je het beschrijft. Gelukkig kan ik bevestigen dat de verhuizing goed is doorgekomen en aangevraagd. Elektra verhuist mee, gas wordt beëindigt en stadsverwarming is aangevraagd. Dit alles gaat in per 14-06-2019 en de afmelding van de oude woning per 1 juli.

Kortom: alles is geregeld en er gaat niets mis.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@AndreaNihof begrijpelijk dat je wenst te weten hoe het ervoor staat met de verwerking van jouw verhuizing. Ik informeer je graag! Via Mijn Eneco kun je je verhuizing niet volgen, althans niet op de manier zoals je het beschrijft. Gelukkig kan ik bevestigen dat de verhuizing goed is doorgekomen en aangevraagd. Elektra verhuist mee, gas wordt beëindigt en stadsverwarming is aangevraagd. Dit alles gaat in per 14-06-2019 en de afmelding van de oude woning per 1 juli.

Kortom: alles is geregeld en er gaat niets mis.
Dank je wel Erica!

Reageer